Skip to main content

Ik zou graag de afstandsbediening van de Arris VIP5202 willen vervangen omdat deze niet meer goed functioneert. Ik heb dit geprobeerd via de chat en werd toen doorgelinkt naar een site, waar ik vervolgens meerdere malen een foutmelding kreeg. Ook bij bellen word ik doorgestuurd naar deze zelfde site en dus zit ik vast in een soort eindeloze strijd om een afstandsbediening te krijgen. Daarom via deze weg.

Hallo @MikeB92 , de chat werkt niet meer, online kun je de AB van een 5202 niet bestellen, dat kan alléén telefonisch via 0800 0402.Gewoon nog een keer proberen en krijg je misschien iemand aan de telefoon die wel weet hoe het werkt.

 


Beste @MikeB92, welkom! Het klopt wat JanD zegt: dit moet telefonisch óf via het forum. Mocht je nou weer bellen en niemand te pakken krijgen, vul dan je forumprofiel aan met je adres en klantnummer. We helpen je dan verder aan een nieuwe afstandsbediening. Jouw signaal over de loop waarin je op de website beland, ga ik doorgeven!


@Marcia_

Ik zou graag via deze weg een afstandsbediening aan willen vragen, want telefonisch kom ik met geen mogelijkheid er doorheen. Ik word van de website verwezen naar telefonisch contact en vervolgens via telefonisch contact weer terug naar de website. Dit steekt erg slordig in elkaar. En dan nog niet over de eventuele wachttijd gesproken.

Graag zou ik dus via het forum mijn afstandsbediening voor de Arris VIP5202 (4K ontvanger) aan willen vragen. Mijn forumprofiel is aangevuld met mijn gegevens. 


Ha @MikeB92, ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Die ontvang je binnen twee werkdagen!