Skip to main content

Sinds de update van de vip 5202. (Sinds daar ook eindelijk Amazon prime op te krijgen is). Hapert mijn afstandsbediening van tijd tot tijd. Als in. Ik ga naar de gids. Flipt ie erover met verschillende weergaven.. of ik zap. Druk op getal 6. Dat indrukken blijft voor het systeem hangen. (Ga dan naar kanaal 6666666666666666 tot ik hem uitzet (stekker eruit)) of bepaalde secties van de ab doen het niet.. of cijfers of ok/pijl omhoog/laag/links/rechts doet het niet.. 

 

(tevens soms als ik een opgenomen (is het niet het is bewaren op kpn server tot ik het terug wil zien(als de zender uit het pakket is is de ‘opname’ ook weg) verwijder. Dan staat die er 5 minuten later vrolijk weer..

 

meer mensen last van die haperende Ab?

Hallo @joren112 ,

Tijd voor een nieuw afstandsbediening!

 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 


Hallo @joren112 ,

Tijd voor een nieuw afstandsbediening!

 

 

wel slecht dan dat die afstandsbediening er na 6/6.5 maand al weer de brui aan geeft.

ik bestel een nije en kiek eem of dat werkt.

maar eerst wachten totdat er geen foutmelding meer optreed bij het aanvragen in firefox


Hoi @joren112, de afstandsbediening hoort de geest niet te geven na zo'n korte tijd inderdaad. Is het inmiddels gelukt om de nieuwe afstandsbediening aan te vragen via de link die Noordzee noemde?


Hoi @joren112, de afstandsbediening hoort de geest niet te geven na zo'n korte tijd inderdaad. Is het inmiddels gelukt om de nieuwe afstandsbediening aan te vragen via de link die Noordzee noemde?

Niet via de link net getest en loopt dus vast op de website:

Ondertussen heb ik gisteren dus via de chat,, ( met omweg. particulier kon ik geen chat vinden, zakelijk wel) een nieuwe ab aangevraagd.

 

het meest stomme vind ik nog dat ik de meest luxe ab had ( bluetooth alles) op het nieuwste kastje ( dat na de interface update ook eindelijk ‘modern’ was) met amazon prime, 5.1 op netflix en deregelijken.  en dat die ab dus na de update af en toe ging haperen.

 

vanochtend was het helemaal feest. kreeg de AVS-500-5005 melding.. dwz geen tv gids. en zenders tot en met fox (kanaal 16) tv kastje meerdere malen gereset, geen succes..


--


Ab is overigens vandaag gearriveerd per brievenpost.. 

 

draadje kan op slotÂ