Skip to main content

Afstandsbediening van ons 2e kastje reageert helaas nergens op. Ook de reset van rode + blauwe knop niet. Geen led licht op en is niet te koppelen.

Nieuwe batterijen geprobeerd en ze er een hele tijd uit gelaten om te resetten werkt ook niet.

Goedenavond, @Steging .

Wat lastig. Als je nog een oude kpn ab hebt (IR dus) dan werkt die a.h.g.i. ook.

Heb je de blauwe en rode knop wel minimaal (!) 5 seconden tegelijk ingedrukt gehouden? Heb 't even uitgeprobeerd het het duurt zo'n 4 seconden. Daarna op OK drukken en opnieuw koppelen.

Je kunt voor de Arris vip5202 alleen telefonisch een nieuwe afst.bed. bestellen. Want als het met bovenstaande ook niet lukt deze lijkt me inderdaad stuk.

Maa t/m vrij 8 tot 20
Zat tot 17 uur
gratis 0800 0402 .


Goedenavond, @Steging .

Wat lastig. Als je nog een oude kpn ab hebt (IR dus) dan werkt die a.h.g.i. ook.

Heb je de blauwe en rode knop wel minimaal (!) 5 seconden tegelijk ingedrukt gehouden? Heb 't even uitgeprobeerd het het duurt zo'n 4 seconden. Daarna op OK drukken en opnieuw koppelen.

Je kunt voor de Arris vip5202 alleen telefonisch een nieuwe afst.bed. bestellen. Want als het met bovenstaande ook niet lukt deze lijkt me inderdaad stuk.

Maa t/m vrij 8 tot 20
Zat tot 17 uur
gratis 0800 0402 .

Bedankt voor je reactie.

Ja, ook omdat er telkens geen enkel led lampje oplicht bij welke knoppen combinatie ik ook probeer, 5 seconden, 10 seconden.. denk ik wel zeker te weten dat deze afstandsbediening het niet meer doet.

Ik las ergens dat het ook aan te vragen was via dit forum, omdat het telefonisch ook niet altijd lekker loopt. vandaar deze topic.


@Steging . Het kan wel via dit forum, maar voordat een topic bij het moderatorteam aan de beurt is duurt ca. 72 uur momenteel. Het kan wel iets schelen als je gegevens al in je forumprofiel zijn ingevuld! (onderaan pagina formulier opslaan; gegevens alleen zichtbaar voor moderators en jijzelf). Ze kunnen dan direct een verzendopdracht geven zonder eerst te reageren als ze hier komen! Minimaal naam, adres, postcode, huisnummer, klantnummer internet + tv.

Verzending gaat per post. Dus als je zaterdag aan de beurt bent krijg de de nieuwe niet voor dinsdag. Morgen bellen en je zult ‘m nog vrijdag of zaterdag in huis kunnen hebben.

(donderdag is het Hemelvaart; dan is er geen postbezorging)

 


Oke! Thanks voor de info, ga zeker morgen bellen dan!