Skip to main content

Hallo,

We hebben nog geen 2 maanden kpn en de afstandsbediening werkt nu al niet meer…..

Via de chat wordt ik doorverwezen naar de telefonische klantenservice, die stuurt me weer naar de chat en vervolgens weer naar de telefonische klantenservice om vervolgens aan te geven dat ik 8 tot 12 minuten mag gaan wachten??? Wat is dit voor service?

We zouden graag een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen.

  • VIP5202; voeding 30 seconden ontkoppeld 
  • LG code opnieuw ingevoerd 
  • Nieuwe batterijen getest

Allemaal geen oplossing.

Alvast bedankt voor de moeite.

Gr. Susan

Hoi @Sbgaerts ,

Als je profiel invult kan een moderator een nieuwe opsturen waarschijnlijk.

 


Want wat doet hij niet meer, niks?

Reageert hij niet meer op de tv ontvanger, of op de tv? Of beide?

 

Heb je de afstandsbediening al een gereset? Druk gelijktijdig de rode en de blauwe knop in voor 3 seconden, dan op OK. Dan is hij weer leeg.


Hoi,

Ik heb bovenstaande uitgevoerd, opnieuw gekoppeld met LG (code 2) en nu werkt alles behalve de volume knoppen. 😱Er verscheen ook een software update voor de afstandsbediening maar dit heeft het niet gefixt. Nog andere suggesties?

Gr.


Wat als je hem koppelt op de manier die in deze PDF word uitgelegd?Werkt dat wel?

 


Hallo @Sbgaerts, als je jouw profiel invult, dan kan ik een nieuwe afstandsbediening naar je toesturen. Die kun je dan vervolgens gaan koppelen met de instructie:

 

Wat als je hem koppelt op de manier die in deze PDF word uitgelegd?

 

 


Ik heb mijn profiel ingevuld. Graag zsm nieuwe afstandsbediening toesturen


We hebben type ontvanger VIP5202


Nieuwe afstandsbediening voor de VIP5202 komt jouw kant op @Sbgaerts, zal via de brievenbus bezorgd worden.Â