Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening voor Arris VIP5202 en Logitech speakers

• July 23, 2020
  • 2 reacties
  • 341 keer bekeken

Ik heb de Arris VIP5202 met bluetooth afstandsbediening. Hierbij is er de optie om de AB te koppelen aan TV en home cinema systeem. Het koppelen met de TV is gelukt. Echter is mijn geluidssysteem een Logitech Z906 welke via IR te bedienen is. Hiervoor staat echter geen code in het overzicht. 

Is er een manier om die knoppen aan te leren door de AB in learning mode of iets dergelijks te zetten?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @thesystem, welkom op het forum!
Met onze afstandsbediening gaat dit hem helaas niet worden vrees ik. Je zou er wel voor kunnen kiezen om een universele afstandsbediening aan te schaffen die ook met onze TV ontvanger zou werken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @thesystem, welkom op het forum!
Met onze afstandsbediening gaat dit hem helaas niet worden vrees ik. Je zou er wel voor kunnen kiezen om een universele afstandsbediening aan te schaffen die ook met onze TV ontvanger zou werken.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!