Skip to main content

Hallo, mijn afstandsbediening voor Interactieve TV werkt helemaal niet meer, ook niet met nwe batterijen, hij gaf in één keer de strijd op.

Hallo @TonnyS ,

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening ! 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


Geweldig, hartstikke bedankt, krijg hem over 2 dagen in mijn brievenbus, fijn weekend


Graag gedaan:thumbsup_tone4: . Jij ook een fijn weekend. 


aangezien het vrijwel onmogelijk is om op normale wijze de klantenservice te bereiken, dan maar op deze wijze mijn vraag: ik wil al een week een nieuwe AB bestellen via de link zoals boven, maar er zit een storing. Kan iemand mij in contact brengen met een medewerker zodat ik nieuwe kan bestellen?

 

Mvg J Peters


Op dit forum kan een reactie even op zich wachten. Vul u profiel aan en medewerkers kunnen er 1 toesturen. Als wachten geen optie is, is chatten met KPN een mogelijkheid.

 

https://www.kpn.com/service.htm

Klik op tv en geef aan dat je een ander vraag heb. Scroll helemaal naar beneden en u kunt chatten met KPN.

 

Bellen met 0800-0402 is ook mogelijk. Zeg tegen de computer dat u een medewerker wilt spreken.

 


aangezien het vrijwel onmogelijk is om op normale wijze de klantenservice te bereiken, dan maar op deze wijze mijn vraag: ik wil al een week een nieuwe AB bestellen via de link zoals boven, maar er zit een storing. Kan iemand mij in contact brengen met een medewerker zodat ik nieuwe kan bestellen?

 

Mvg J Peters

Hi, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan stuur ik een nieuwe op.