Skip to main content

Ben ik de enige die dit probleem heeft? Na een aantal weken werkt het indrukken van de toetsen niet meer goed en moet je 2, 3 keer flink drukken op de toetsen voor de afstandsbediening werkt, nieuwe aangevraagd en doet het voor nu prima. Ben bang dat dit niet zo blijft, fingers crossed

 

Hallo @Ineke M 

 

Je kan altijd een maandagmorgen model treffen maar over het algemeen zijn de KPN afstandsbedieningen heel betrouwbaar, ik ken diverse mensen die al minimaal 5 jaar dezelfde KPN afstandsbediening gebruiken.


Klopt, mijn voor voor laatste 😉 ging ook jaren mee, maar nu al 2 stuks gehad met dit probleem, dus......bedankt voor je reactie 


Welk(e) model(len) heb je gekregen dan die zo snel stuk gingen en heb je nu weer dezelfde gehad?

 

 


Bovenste rij midden, en ja, de 2 die dit probleem hadden zijn deze, hiervoor had ik bovenste rij rechts


Hopelijk is driemaal scheepsrecht in jouw geval en heb je nu een goed exemplaar.

Ik zou anders de volgende keer maar om een ander type vragen mocht hij toch weer kapot gaan.

 

De meeste de ik tegenkom is i.d.d. die rechtsbovenin en die blijven het gewoon doen, de enige reden dat er ooit 1 omgeruild is omdat je daar een C3 (oud) en D3 (nieuwe) model van hebt en de nieuwe TV koppelen werkte alleen met een D3 versie.


Nogmaals,  fingers crossed en bedankt, alvast een fijn weekend!!


Ik krijg steeds een mail dat er gereageerd is op mijn vraag. 

Echter als ik probeer te kijken moet ik opnieuw inloggen wat dan weer fout gaat, (niet het inloggen) dus mocht iemand gereageerd hebben, ik kan het niet zien:-(


Ik krijg steeds een mail dat er gereageerd is op mijn vraag. 

Echter als ik probeer te kijken moet ik opnieuw inloggen wat dan weer fout gaat, (niet het inloggen) dus mocht iemand gereageerd hebben, ik kan het niet zien:-(

 

Om de reactie te zien, hoef je in principe niet in te loggen. (wel om zelf te reageren). 

Maar het kan ook zijn dat een moderater iets via privé vraagt, dan moet je inderdaad altijd inloggen.😉


Ok, dank voor je reactie, maar heb de berichten dus nog niet kunnen lezen 


Ok, dank voor je reactie, maar heb de berichten dus nog niet kunnen lezen 

 

Klik rechtsboven op je avatar en klik op privé berichten.

(je moet dan wel ingelogd zijn.)


Waarschijnlijk is het een bericht van KPN Webcare of je tevreden bent over het antwoord.

 

Als ingelogd bent en rechtsboven in op je Avatar klikt, kan je dan niet je Privéberichten lezen?


Solly, 😅 inderdaad een bericht van kpn webcare, nog niet zo heel handig in dit soort dingen, maar aldoende leert men, bedankt!!