Skip to main content

Heb twee klachten,

afstandsbediening werkt niet zoals het moet want harder of zachter zetten van het geluid werkt niet en heb nu al 3 afstandsbedieningen besteld maar met alle drie hetzelfde probleem dus mijn vraag is wanneer gaat KPN hier iets aan doen???

ten tweede betreft de trage WiFi terwijl ik sneller internet heb ( 500/500 ) maar de WiFi blijft maar traag en dat terwijl KPN adverteert dat ze het snelste netwerk hebben maar dat is totale onzin !! Mocht KPN niet snel iets aan mij twee klachten gaat doen dan verliezen ze een trouwe klant want ben al op zoek naar een andere provider die wel geeft wat ze beloven en waar je voor betaald !!!!!!!

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb heel voorzichtig het vermoeden dat het dan toch aan iets anders dan de afstandsbediening ligt.

 


 


Maar je grove en bedreigende reactie op een andere helpende klant, oogt wel heel debiel, dus zeg het maar. 

3 ‘kapotte’ afstandsbedieningen is nogal ongewoon, ik denk dat ze niet op de juiste manier gekoppeld worden. 


@Hasaso ik heb je bericht verwijderd gezien deze in strijd is met de huisregels en wil je vragen het netjes te houden.


---

3 ‘kapotte’ afstandsbedieningen is nogal ongewoon, ik denk dat ze niet op de juiste manier gekoppeld worden. 

@Hasaso  Inderdaad even de link van @Anneke-Anna  lezen. Maar volgens mij zit er bij elke nieuwe afstandsbediening een prima papieren gebruiksaanwijzing. Of zat die er bij jou niet bij?


---

3 ‘kapotte’ afstandsbedieningen is nogal ongewoon, ik denk dat ze niet op de juiste manier gekoppeld worden. 

@Hasaso  Inderdaad even de link van @Anneke-Anna  lezen. Maar volgens mij zit er bij elke nieuwe afstandsbediening een prima papieren gebruiksaanwijzing. Of zat die er bij jou niet bij?

@Katana321 De link is uitgebreider, die handleiding is lang niet volledig en werkt vaak niet (meer).


---

3 ‘kapotte’ afstandsbedieningen is nogal ongewoon, ik denk dat ze niet op de juiste manier gekoppeld worden. 

@Hasaso  Inderdaad even de link van @Anneke-Anna  lezen. Maar volgens mij zit er bij elke nieuwe afstandsbediening een prima papieren gebruiksaanwijzing. Of zat die er bij jou niet bij?

@Katana321 De link is uitgebreider, die handleiding is lang niet volledig en werkt vaak niet (meer).

Klopt. Maar in elk geval kan @Hasaso nu kiezen uit iets wat voor hem/haar het beste werkt :grin:


Zulke simpelmansen zijn geen reactie waard behalve: *****🤭