Skip to main content

Hoi,

 

SInds vanmorgen doet mijn afstandsbediening het niet. Ik heb al van alles geprobeerd, waaronder het opnieuw instellen, het opnieuw opstarten, maar het werkt niet (voldoende).

Soms kan ik wel het geluid harder of zachter zetten en voor de rest niets. Begin ik van voor af aan, dan kan ik bijvoorbeeld alleen zappen. Zelfs het opnieuw aanvragen van een afstandsbediening lukt niet, want ik krijg elke keer een foutmelding. 

 

WIe kan mij helpen?

Hallo @NVB123 ,

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening! 
 

Check de vetgedrukte tekst als je de foutmelding krijgt. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

 


Ik heb dus een arris. Ik heb inmiddels ook mijn profiel geupdate. Dien ik verder nog iets te doen om de aanvraag in te dienen?


Nee, een moderator gaat jou een afstandsbediening opsturen. 


Oke. Bedankt voor de hulp.


Ik zie dat je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad hebt en dat er een afstandsbediening besteld is!


Klopt. Schijnbaar was het nog niet opgepakt dus daarna heb ik contact gehad met de klantenservice. De afstandsbediening zou nu onderweg moeten zijn.