Skip to main content

De afstandsbediening werkt niet op mijn Arris VIP5202 TV-ontvanger. Ik heb de AB al gereset via rode en blauwe knop ingedrukt houden. Ook het koppelen werkt niet via OK en P- knop ingedrukt houden.

Ook de TV-ontvanger 30 sec van de stroom af gehaald en nieuwe batterijen erin gedaan. Als ik een toets indruk op de AB dan gaat het blauwe lampje een hele tijd knipperen, maar de TV-ontvanger reageert niet.

De AB heeft het nooit gedaan. Ik heb wel een Logitech Harmony AB waarmee ik de TV-ontvanger kan bedienen. Maar ik wil ook graag dat ik een werkende AB van de TV-ontvanger heb.

Zijn er nog tips waarmee ik de AB werkend kan krijgen? Of kan ik anders een nieuwe AB krijgen?

Helaas kan je geen nieuwe via de link aanvragen.

Morgen, maandag, kan je vanaf 8.00 uur gratis 0800-0402 bellen voor een nieuwe.

 

Heb je de ab ook al eens geupdate?

Ik lees zo hier en daar dat dat moet of kan met de ab van de Arris VIP 5202

 

Je kan hem ook resetten, als ik het goed heb.

Zie ook hier.

 

Spanning (volksmond stroom) eraf halen is volgens mij in dit geval niet nodig.😉


Bedankt voor de tip om de AB te updaten. Ik het geprobeerd, maar dat heeft niet geholpen.

De AB werkt niet en alleen het blauwe lampje blijft knipperen.

Ik had de AB ook al een aantal keren gereset.


Bedankt voor de tip om de AB te updaten. Ik het geprobeerd, maar dat heeft niet geholpen.

De AB werkt niet en alleen het blauwe lampje blijft knipperen.

Ik had de AB ook al een aantal keren gereset.

 

Vul je profiel gegevens, als je dat nog niet hebt gedaan, zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) hierop terugkomen.


Hoi @blokyoe en welkom op ons forum!

Jammer om te lezen dat het updaten niet heeft geholpen en je hierdoor nog steeds niet je afstandsbediening kan gebruiken. Ik heb je voor nu een nieuwe toegezonden welke je binnen enkele dagen mag verwachten. 🙂
Dat je straks weer helemaal los kan!


Bedankt voor het opsturen van een nieuwe AB.

Moet ik de oude AB terugsturen?


Die kan gratis retour naar ons:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

 


Ik heb de nieuwe AB ontvangen en die doet het gelijk. Heel erg bedankt daarvoor!

Die oude AB was dus echt stuk en heeft het ook nooit gedaan.

Ik zal de kapotte AB terugsturen naar het antwoordnummer


Graag gedaan en dankjewel voor de update. Fijn om te lezen dat het nu weer allemaal in orde is!