Skip to main content

Mijn afstands bediening werkt niet 

Je mag wel iets meer vertellen dan dit.

Wat doet hij niet? Branden er wel lampjes als je op een toets drukt?

Heb je de batterijen al eens vervangen?

Kun je er wel mee zappen, maar niet het volume van de tv bedienen? Of reageert er helemaal niks?

Welke afstandsbediening is het? 


Je kan hem niet van zender veranderen

Het geluid doet het wel en je kan hem niet aan en uit zetten 

 


Welk type ontvanger heb je van kpn?

Gaat er wel een groen lampje aan op de afstandsbediening als je op bijvoorbeeld een cijfer drukt?

En hoe verander je van zender? Ik gebruik nooit de "zap” knoppen maar jij misschien wel. Gaat dan het groene lampje wel of niet aan?


Hoi Peter aller eerst bedankt voor de hulp ik heb een klein zwart kastje van kpn en normaal nooit geen problemen.maar als ik op het witte afstandsbediening  druk zie ik een blauw en rood lampje alles lig nu door elkaar 2 afstandsbediening  gebruiken voor 1 tv hoop ik dat er morgen een monteur langs komt 


Alle verschillende kastjes zijn zwart. En alle afstandsbedieningen zijn wit. Daar kunnen we dus niks mee.

Ik begreep dat het kastje van kpn niet meer te bedienen is. Maar nu zeg je dat je nu met 2 afstandsbedieningen werkt. 

Wat mij impliceert dat het zender kastje van kpn wel werkt. 

Maar dat de tv niet reageert op de kpn afstandsbediening. Klopt dat?


Hallo @Anneleen55, spelen de problemen nog altijd? Het is niet geheel duidelijk welke afstandsbediening en tv-ontvanger jij precies hebt. Je kunt eens een nieuwe AB aan te te vragen: Afstandsbediening vervangen