Skip to main content

Vaak als ik vanaf de app YouTube terug wil schakelen naar de tv, loopt alles vast. De afstandsbediening werkt niet meer. De enige oplossing is in dat geval de tv ontvanger opnieuw opstarten. Dit is ontzettend vervelend. Een nieuwe afstandsbediening zet ook geen zoden aan de dijk, want die heb ik al een keer ontvangen. Wie weet hier een oplossing voor?

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Hi @Marvel01, dit klinkt inderdaad verre van handig :grimacing:

Je geeft aan dat je de ontvanger opnieuw opstart, gaat het daarna weer een poosje goed elke keer?

Zou je de ontvanger ook eens een frisse start willen geven? Dat wil nog wel eens wonderen doen!


Het gaat inderdaad goed, tot het moment dat ik van YouTube terug wil schakelen naar tv. De afstandsbediening doet dan niets meer. Alles loopt in feite vast. Ik moet dan de tv ontvanger opnieuw opstarten. Het komt er eigenlijk op neer dat ik -zolang ik niet naar YouTube schakel- geen problemen heb. Een frisse start heb ik vroeger wel eens gedaan, maar dat was toen ik regelmatig een schokkerig beeld had. Dat is gelukkig niet meer het geval.


Ah, fijn dat dat schokkerige beeld niet meer aan de orde is!

Zou je nu toch weer zo'n frisse start uit willen voeren? Ik ben heel benieuwd of je daarna enig verschil bemerkt :slight_smile:


Ik heb vanmiddag de frisse start uitgevoerd. Nu afwachten of het heeft geholpen.


En, wat zijn de bevindingen tot nu toe? 


Hallo Maja, tot nu toe gaat het goed. Ik hoop dat het heeft geholpen. Bedankt tot zover.

ik heb nog wel een andere vraag: ik heb me vanmiddag geabonneerd op ESPN. De zenders zijn echter nog steeds niet beschikbaar, terwijl dat normaal toch al na 15 minuten beschikbaar moet zijn. Kun jij eens kijken hoe dat zit?


Laat maar. Ik heb de oplossing al gevonden. Je moet met de afstandsbediening de tv ontvanger even uit en aanzetten 😊


Ah heel fijn dat het probleem weg lijkt te zijn én dat het gelukt is met ESPN :blush: