Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening werkt niet als ik van YouTube terugschakel naar tv

• February 24, 2021
  • 8 reacties
  • 408 keer bekeken

Vaak als ik vanaf de app YouTube terug wil schakelen naar de tv, loopt alles vast. De afstandsbediening werkt niet meer. De enige oplossing is in dat geval de tv ontvanger opnieuw opstarten. Dit is ontzettend vervelend. Een nieuwe afstandsbediening zet ook geen zoden aan de dijk, want die heb ik al een keer ontvangen. Wie weet hier een oplossing voor?

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Marvel01, dit klinkt inderdaad verre van handig :grimacing:

Je geeft aan dat je de ontvanger opnieuw opstart, gaat het daarna weer een poosje goed elke keer?

Zou je de ontvanger ook eens een frisse start willen geven? Dat wil nog wel eens wonderen doen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 25, 2021

Hi @Marvel01, dit klinkt inderdaad verre van handig :grimacing:

Je geeft aan dat je de ontvanger opnieuw opstart, gaat het daarna weer een poosje goed elke keer?

Zou je de ontvanger ook eens een frisse start willen geven? Dat wil nog wel eens wonderen doen!

• Auteur
  • Topper
  • February 25, 2021

Het gaat inderdaad goed, tot het moment dat ik van YouTube terug wil schakelen naar tv. De afstandsbediening doet dan niets meer. Alles loopt in feite vast. Ik moet dan de tv ontvanger opnieuw opstarten. Het komt er eigenlijk op neer dat ik -zolang ik niet naar YouTube schakel- geen problemen heb. Een frisse start heb ik vroeger wel eens gedaan, maar dat was toen ik regelmatig een schokkerig beeld had. Dat is gelukkig niet meer het geval.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 25, 2021

Ah, fijn dat dat schokkerige beeld niet meer aan de orde is!

Zou je nu toch weer zo'n frisse start uit willen voeren? Ik ben heel benieuwd of je daarna enig verschil bemerkt :slight_smile:

• Auteur
  • Topper
  • February 26, 2021

Ik heb vanmiddag de frisse start uitgevoerd. Nu afwachten of het heeft geholpen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 27, 2021

En, wat zijn de bevindingen tot nu toe? 

• Auteur
  • Topper
  • February 27, 2021

Hallo Maja, tot nu toe gaat het goed. Ik hoop dat het heeft geholpen. Bedankt tot zover.

ik heb nog wel een andere vraag: ik heb me vanmiddag geabonneerd op ESPN. De zenders zijn echter nog steeds niet beschikbaar, terwijl dat normaal toch al na 15 minuten beschikbaar moet zijn. Kun jij eens kijken hoe dat zit?

• Auteur
  • Topper
  • February 27, 2021

Laat maar. Ik heb de oplossing al gevonden. Je moet met de afstandsbediening de tv ontvanger even uit en aanzetten 😊

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 28, 2021

Ah heel fijn dat het probleem weg lijkt te zijn én dat het gelukt is met ESPN :blush: