Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik heb sinds kort een nieuw abonnement. Nu vraagt de tv ontvanger of ik mijn abonnementsnummer en code wil invullen. Wat ik ook probeer met de afstandsbediening dit lukt niet.

Ik heb de afstandsbediening al geprobeert opnieuw te koppelen met de ok knop en p-.

Ik heb de afstandsbediening al gereset met de rode en blauwe knop.

Ik heb de afstandsbediening al geprobeert te koppelen met 7 en 9.

Ik heb de tv decoder al heel vaak uit de stroom gehaald en erin gedaan.

Het maakt niet uit of ik hem dichtbij of verder weg hou van de tv ontvanger hij reageert gewoon niet. Het blauwe lampje blijft knipperen en er gebeurt niks.

Goedemorgen @M273848493939 en welkom hier :)

Wat is op dit moment de stand van zaken, is het inmiddels gelukt om het abonnementsnummer en de pincode in te voeren? Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn dan zou mijn advies zij om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen via onze website. Het klinkt in eerste instantie alsof er een probleem is met je huidige afstandsbediening al kan ik niet meteen plaatsen wat dat precies is. Laat je me weten of het is gelukt om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen en of hier hiermee is gelukt om de gegevens in te voeren (indien dit nog van toepassing is natuurlijk). Ik hoor het graag van je!


Nee dit is nog niet gelukt. 

Had gebeld met de klantenservice en kreeg als antwoord het nog maar is 100 keer te proberen.…

Ben toen verder gaan denken naar een oplossing en heb mij samsung tv afstandsbediening kunnen koppelen aan de arris 5202. Hiervoor moet je de Arris ZXV8001 instellen op de tv. Toen werkte mijn samsung afstandsbediening binnen 1 minuut.

De kpn afstandsbediening doet het nog steeds niet maar die is nu overbodig dus het probleem is nu wel opgelost alleen niet door kpn.


Nee dit is nog niet gelukt. 

Had gebeld met de klantenservice en kreeg als antwoord het nog maar is 100 keer te proberen.…

Ben toen verder gaan denken naar een oplossing en heb mij samsung tv afstandsbediening kunnen koppelen aan de arris 5202. Hiervoor moet je de Arris ZXV8001 instellen op de tv. Toen werkte mijn samsung afstandsbediening binnen 1 minuut.

De kpn afstandsbediening doet het nog steeds niet maar die is nu overbodig dus het probleem is nu wel opgelost alleen niet door kpn.

Goed om te lezen dat je het op deze creatieve manier alsnog op hebt weten te lossen en ook bedankt voor het delen hiervan @M273848493939!

Blijft trouwens wel vreemd dat het niet wil lukken om onze afstandsbediening te koppelen, ik heb daar zo ook geen verklaring voor. Zelf heb ik ook Samsung en ik kan me niet herinneren dat dit destijds problemen gaf.


Het probleem heeft niet met samsung te maken. Het probleem is dat de kpn afstandsbediening niet werkt met de kpn ontvanger, niet via bluetooth en niet via infrarood. Geen enkele knop doet iets. De kpn afstandsbediening is gewoon kapot geleverd.


Lichten er geen ledjes op op de afstandsbediening als je een knop voor de ontvanger indrukt?

( volume, bronkeuze dus uitgezonderd)


Het probleem heeft niet met samsung te maken. Het probleem is dat de kpn afstandsbediening niet werkt met de kpn ontvanger, niet via bluetooth en niet via infrarood. Geen enkele knop doet iets. De kpn afstandsbediening is gewoon kapot geleverd.

Dat kan ook heel goed mogelijk zijn hoor!
Je kunt via onze website kosteloos een nieuwe exemplaar aanvragen mocht dat nodig zijn.