Skip to main content

Vandaag nieuwe ab ontvangen maar werkt helaas niet meer door gesloten kastdeur. Is er een instelling die dat mogelijk maakt of heeft de nieuwe ab geen Bluetooth?

@Marcel m Heb je een AB met zwarte achterkant? Dan heb je de goede.

Dan moet je in het menu-instellingen-afstandbediening van de decoder hem nog even koppelen met bluetooth, dit gaat namelijk niet vanzelf.


Nee een witte achterkant. Ik had er inderdaad wel een met zwarte achterkant. Ik zal de klantenservice maar weer even bellen dan… dank voor je reactie! 


En welke ontvanger heb je?

Al de zwarte Arris vip5202. Of nog de witte ZTE zxv8001.


De zwarte. 


De zwarte. 

Onderstaande? Want in dat geval heb je de verkeerde afstandsbediening opgestuurd gekregen en moet je helaas even opnieuw met ons bellen of langs de lokale kpn winkel.

 


De zwarte. 

Onderstaande? Want in dat geval heb je de verkeerde afstandsbediening opgestuurd gekregen en moet je helaas even opnieuw met ons bellen of langs de lokale kpn winkel.

 

 

Of te wel, hij moet de Arris 5202 hebben.😉

 


Ja ik heb inderdaad de vip 5202 dus zal zo even bellen. Dank voor jullie reacties 


Hoi @Marcel m. Wat vervelend dat de verkeerde afstandsbediening is verstuurd. Heb je inmiddels al via onze klantenservice de juiste aangevraagd?


Inmiddels omgeruild in een kpn winkel!


Wat fijn dat je nu de juiste afstandsbediening in huis hebt. Kan jouw kastdeur eindelijk weer dicht.😊