Skip to main content

Mijn afstandsbediening doet helemaal niks meer. Deze is nog geen 3 maanden oud maar er brand geen lampje meer op. Hoe kan ik een nieuwe regelen onder garantie?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste @Eagle1981 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.


Beste,

 

Ik heb mijn KPN afstandsbediening geinstalleerd. Alles leek het te doen, maar wanneer ik naar bijv. youtube of een andere app ga, kan ik niets intypen met de afstandsbediening?

Enig idee?

 

Bedankt alvast.

 

mvg

TP


Hallo @Eagle1981 Dank voor je bericht hier, ik ga er graag vanuit dat het is gelukt om de afstandsbediening te vervangen? 

En @TacoP Probeer 'm even opnieuw te koppelen


Afsandbediening kapot, nieuwe besteld. Maar i s een ander model wat niet werknaar mijn Panasonic tv en arris 2952 v2. wat nu?


Hoi allen,

 

Bedankt voor alle tips.

Ik kreeg het online niet voor elkaar. Maar na een belletje had ik na een dag al een nieuwe afstandsbediening. 

 

 


Reageer