Skip to main content

Heb twee tv ontvangers ontvangen waarvan 1 afstandsbediening het gewoon doet, de ander wilde ik aansluiten vollume knop werkt om stil te zetten bij het begin van de instelling brand het lampje ook rood en het groene lampje ook, maar de rest van de afstandsbediening werkt niet. via het nummer gebeld kreeg ik een bericht waar ik op moest klikken maar staat dan steeds probeer het later nog eens ben al vanaf de 28ste april bezig ermee maar krijg niemand aan de telefoon die mij kan  helpen, ja de computer. en een ander nummer betaal ik zoveel per min. iemand nog een nummer of hiermee bekent is met dit probleem!!! Bij mijn dochter werkt weer de vollumme knop niet maar dat kan ze met de ander afstandsbediening op juiste vollume zetten maar ze kan van zenders veranderen, dat kan ik dus niet.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @claudjeh,

Vervelend dat dit probleem speelt. Zou je kunnen laten weten welk type afstandsbediening je hebt momenteel? 
 

 


gratis bellen 0800 0402 kpn beste clauhjeh😀


Ik ga ervanuit dat je de batterijen hebt vervangen.

Zie deze link om een nieuwe aan te vragen. 

 

TV koppelen (volume en aan/uit) zie hier. 


Zie deze link om een nieuwe aan te vragen. 

@joop2011 gezien het milieu oogpunt is het niet altijd nodig om direct een nieuwe aan te vragen. De afstandsbediening van bijvoorbeeld de 5202 is prima te resetten en te her programmeren en dit scheelt een hoop ballast voor het milieu.


Goedenavond @claudjeh en welkom op het forum!

Ben je geholpen met bovenstaande advies? :blush:  Het is inderdaad goed om eerst altijd even een batterijencheck te doen en te kijken of het helpt om de afstandsbediening opnieuw te koppelen met de tv. Helpt dat niet, dan kun je zelf online een nieuwe afstandsbediening aanvragen. Meer informatie hierover vindt je ook in het topic: Interactieve tv afstandsbediening kapot.


Zorg ervoor dat de TV ontvanger naast of voor de TV staat. Wij zijn een dag bezig geweest met de TV ontvanger achter de TV (tja), waardoor de TV ontvanger geen signaal kan ontvangen van de afstandsbediening.  Een elementaire fout natuurlijk (waar je niet op gewezen wordt in de KPN documentatie). 


Goedemiddag beste R van Geel. Als u geen decoder 5202.Arris. kan u hem niet achter de tv plaatsen. Wel decoder 5202.Arris.