Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening werkt niet goed meer

  • January 26, 2020
  • 6 reacties
  • 144 keer bekeken

Hallo, ons tv kastje en afstandbediening zijn al behoorlijk oud en de afstandbediening valt bijna uit elkaar. Gaarne zou ik hiervan een nieuwere versie ontvangen.

Bij voorbaat dank!

Pieter 

leeuwarden 

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic naar juiste categorie verplaatst

Beste antwoord door PeterG

Hoi, dat kun je tegenwoordig helemaal zelf regelen, mits je je Thuis abonnement gekoppeld hebt in je MijnKPN account.

Tool Motorola en oude(re) Experiabox omruilen.

Tool nieuwe afstandsbediening aanvragen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 26, 2020

Hoi, dat kun je tegenwoordig helemaal zelf regelen, mits je je Thuis abonnement gekoppeld hebt in je MijnKPN account.

Tool Motorola en oude(re) Experiabox omruilen.

Tool nieuwe afstandsbediening aanvragen.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 26, 2020

Een nieuwe afstandsbediening kun je zo krijgen. Zolang je dr geen 5 in een jaar verslijt doet KPN daar niet zo moeilijk over volgens mij. Het kastje word eigenlijk alleen omgeruild als dat een Motorola is.

Let op: het zijn 2 aparte producten. Het tv kastje moet je bij het postkantoor gaan ruilen. Lever daarbij dus niet ook de afstandsbediening in, want bij het nieuwe kastje zit geen afstandsbediening bij in de doos.


Bedankt!


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 26, 2020

@Pietermiedema1986

Gaat het wel om interactieve TV of gaat het toch om Digitenne? (Want je post dit topic in het Digitenne-Gedeelte...) 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 26, 2020

Scherp, @Noordzee !

Maar Digitenne-apparatuur kan gezien de omwisseling v.a. juni 2019 mijns inziens nooit “al behoorlijk oud“ zijn. We kunnen dus best van ITV uitgaan én van plaatsing in de verkeerde rubriek derhalve.


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Pietermiedema1986, welkom op het forum! Als het om interactieve tv gaat kan je inderdaad een nieuwe afstandsbediening aanvragen via de linkjes die Peter al gaf. Is het daarmee gelukt?

Als het om Digitenne gaat kan het niet via die manier, maar omdat je aangeeft dat het behoorlijk oud is heb ik ook het vermoeden dat het daar niet om gaat.

Als het nog niet gelukt is, of als we iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden, dan kijken we met je mee.