Skip to main content

Mijn afstandsbediening is deels uitgevallen(heb deze al doorgemeten en vanaf de microprocessor is volledig een 3volt circuit uitgevallen)

Nu kan ik een nieuwe afstandsbediening aanvragen, maar mijn vraag is of ik als vaste klant(zowel mobiel als tv/internet) ook in aanmerking kom voor een nieuwe i-tv ontvanger incl. bijbehorende afstandsbediening.

Of is het nodig mijn abonnement op te zeggen en opnieuw klant te worden?

Hallo @Arend86 welk merk en type ontvanger heb je nu van KPN?


Hallo @Arend86 

Een nieuwe afstandsbediening kan je inderdaad gratis aanvragen via Afstandsbediening aanvragen (kpn.com)

Wat mankeert er aan de TV-ontvanger? Welk model heb je nu? Mogelijk nog een Motorola?
Die Motorola kan je gratis omruilen via deze link: Servicetool Apparatuur wisselen | KPN

De Arcadyan HMB2260 en Arris 2952 zijn gangbare, huidige modellen. Die worden alleen bij een defect omgeruild.


Heb je een Arcadyan HMB2260 en/of Arris 2952 wordt deze niet zomaar omgeruild voor alleen een afstandsbediening.


@JanD , @RBxx Ik heb nu nog een arris 2952 welke ik zeer regelmatig moet herstarten omdat deze erg vaak vast loopt.

Vandaar mijn vraag of het mogelijk is om in aanmerking te komen voor een nieuwe i-tv met afstandsbediening.


@JanD , @RBxx Ik heb nu nog een arris 2952 welke ik zeer regelmatig moet herstarten omdat deze erg vaak vast loopt.

Hoe is deze aangesloten? Met een kabel rechtstreeks op de Experiabox of KPN Box? Wellicht kan KPN een monteur sturen. Want de Arris hoort het gewoon te doen. 


en welk modem heb je?En heb je Superwifi?


@martijn197108 modem is de v10a en geen superwifi.

Spotify premium(gratis.....) En abonnement van 75 euro per maand

 


@JanD , @RBxx Ik heb nu nog een arris 2952 welke ik zeer regelmatig moet herstarten omdat deze erg vaak vast loopt.

Vandaar mijn vraag of het mogelijk is om in aanmerking te komen voor een nieuwe i-tv met afstandsbediening.

Hallo @Arend86 , alléén defecte ontvangers worden vervangen, wacht de reactie met vragen van een moderator af en vul in je profiel de relevante klantgegevens is, want de moderatoren kunnen niet bij je klantgegevens.

Heb je de decoder al eens een ‘frisse start’ gegeven?

De Arris 2952 is gewoon nog een regulier model dat in bruikleen verstrekt wordt aan klanten.

 


@martijn197108 modem is de v10a en geen superwifi.

Spotify premium(gratis.....) En abonnement van 75 euro per maand

 

Via een DVS of een kabel?En heb je de ethernetkabels al eens vervangen?


@martijn197108  aangesloten door monteur via kabel. Ethernetkabel al uitgewisseld gehad met mijn 2de decoder. Heeft geen effect helaas


De 2e decoder doet het wel goed?Welk type is dat?


@martijn197108 zelfde type. Is van m'n tv boven.


Oke,Die werkt wel goed?


@martijn197108 ja uiteraard, anders had ik het probleem niet in de decoder gezocht die beneden staat, maar eerder aan het modem gedacht.


Ja,

Dat maakt het compleet anders,Er is wel echt wat mis met de ontvanger.Bel eens 0800-0402 en vraag om een andere.Je hebt al een frisse start geprobeerd neem ik aan?

Via het forum kan ook wel,Maar dat duurt langer.


Hi @Arend86, ik wil je aanraden om in ieder geval alvast een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de link die @RBxx heeft gedeeld, er wordt namelijk niet standaard een nieuwe afstandsbediening meegeleverd als een tv-ontvanger om wordt geruild. 

Waar ik nog even benieuwd naar ben: wat gebeurt er als je de ontvangers van plek verwisselt?

En op wat voor manier loopt de ontvanger vast? Wat gebeurt er precies?


Heb je inmiddels een nieuwe afstandsbediening @Arend86? En zo ja, hoe gaat het daar mee?