Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening werkt niet meer

  • March 10, 2020
  • 20 reacties
  • 68 keer bekeken

Afstandsbediening is niet goed meer

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Hj 76. Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat het niet is gelukt om zelf een afstandsbediening aan te vragen. Ik heb zojuist een nieuwe aangevraagd. Binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe afstandsbediening in huis.

@Hj 76 Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels al een nieuwe afstandsbediening in huis hebt en dat het probleem daarmee is verholpen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

20 reacties

  • March 10, 2020

Afstandsbediening is niet goed meer

Bericht van @Dennis Schreve in dit topic al gelezen?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 10, 2020

Ik kan geen nieuwe krijgen nog 

kan er niet in komen 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 10, 2020

Laat even weten oké oké 


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 10, 2020

@Hj 76 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 10, 2020

Want ben wel nog voor tv heb drie tvonvangers en maar een nieuwe afstandsbediening van jullie gehad paar weken terug als ik nu nog een nieuwe krijg is goed


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 10, 2020

Het lukt niet en weet ook niet hoe het moet


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 10, 2020

Dan is het wachten tot webcare aan dit topic toe komt,

Die kan je er aan helpen dan:grinning:


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 10, 2020

Hoe lang duurt dat dan


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 10, 2020

Hoop snel van jullie te ho


  • March 10, 2020

Het kan tot ongeveer 48 uur duren tot een medewerker wat van zich laat ho


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 10, 2020

Zorg dat je thuis bent via je eigen wifi of bedraad. Gebruik bij voorkeur een pc of laptop. Log in op de website MijnKPN Ga naar producten en klik daar op Product toevoegen (indien je je Thuis product bestaande uit internet én I-TV nog niet hebt toegevoegd). De rest wijst zich vanzelf; volgens mij wordt je verder vanzelf gekoppeld.,zie ook https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/toevoegen-mobiel-nummer-in-mijn-kpn-467391#post719991

Daarna kan je de afstandsbediening aanvragen ,via de website 😀 

Probeer het eens?


  • March 10, 2020

Even erbij opgemerkt dat ik het op mijn Apple nog met geen enkele browser werkend heb gekregen. Dus als je óók een Apple hebt dan kun je dit wel achterwege laten.


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 10, 2020

Wat gek @jlthkoch 

Twee weken geleden nog bij mijn zus op haar iPhone een afstandsbediening voor haar besteld.

Ze heeft hem inmiddels al binnen.


  • March 10, 2020

Wat gek @jlthkoch 

Twee weken geleden nog bij mijn zus op haar iPhone een afstandsbediening besteld.

Nou ja, @Tycha, je hebt het over appels en peren. Een telefoon is geen computer en een iPhone is géén iMac :)

Een iPhone gebruikt als besturingssysteem iOS en een Mac als besturingssysteem MacOSX, dus dat is een heel ander besturingssysteem.

(Naar aanleiding van jouw opmerking ga ik het wél een keer proberen met mijn Nokia 7.1, die heeft wel Android, maar misschien lukt het daarmee. Niet dat ik zelf iets nodig heb, maar ik wilde even testen hoe dat gaat zodat ik weet waarover ik praat.)


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 10, 2020

Dat kon ik niet opmaken uit je bericht

iPhone toch ook van appel😀


  • March 10, 2020

iPhone is toch ook van appel😀

Van APPEL nog wel ;) Ja, die maken de mooiste telfoons en computers, en qua interface zal het er hetzelfde uit zien, maar het iOS besturingssysteem zal i.i.g. compacter zijn denk ik. Het is in ieder geval niet hetzelfde, ook al zijn vergelijkbare apps voor en ziet het er aan de buitenkant hetzelfde uit.


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 10, 2020

Ik ben een android fan, maar laten we on topic blijven 😉


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 11, 2020

Ik kan er niks mee laat k p n me maar helpen aan een nieuwe afstandsbediening voor mij


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Hj 76. Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat het niet is gelukt om zelf een afstandsbediening aan te vragen. Ik heb zojuist een nieuwe aangevraagd. Binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe afstandsbediening in huis.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 16, 2020

Hoi @Hj 76. Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat het niet is gelukt om zelf een afstandsbediening aan te vragen. Ik heb zojuist een nieuwe aangevraagd. Binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe afstandsbediening in huis.

@Hj 76 Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels al een nieuwe afstandsbediening in huis hebt en dat het probleem daarmee is verholpen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!