Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening werkt niet meer

• February 11, 2021
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

De afstandsbediening van de interactieve ontvanger doet het niet meer. 

Nieuwe batterijen erin helpt niet.

Het bestellen van een nieuwe afstandsbediening lukt ook niet via internet en het telefoonnummer 08000402.

Zo kom ik niet verder, ik kan nu alleen Nederland 1 kijken.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Ik ben zelf 2 dagen vrij geweest vandaar dat ik nu pas reageer. Ik zie dat er inmiddels eentje naar jou onderweg is via de klantenservice. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemiddag @Arnold 1973. Alleen Nederland 1 kijken dat wordt natuurlijk ook wel saai. Als je nog geen nieuwe afstandsbediening hebt ondertussen, wil ik er graag eentje naar je toesturen. Als je jouw profiel invult, dan komt er eentje naar je toe. Geef mij wel hier even een seintje!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2021

Goedenavond Jeroem,

Zojuist mijn profiel ingevuld. 

Hopelijk is dit zichtbaar voor jou zodat je een nieuwe afstandsbediening kunt opsturen!

Net weer nieuwe batterijen geprobeerd maar er zit geen leven meer in de afstandsbediening. 

Vriendelijke groet Arnold

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2021

Goedenavond Jeroen,

Zojuist mijn profiel ingevuld. 

Hopelijk is dit zichtbaar voor jou zodat je een nieuwe afstandsbediening kunt opsturen!

Net weer nieuwe batterijen geprobeerd maar er zit geen leven meer in de afstandsbediening. 

Vriendelijke groet Arnold

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 14, 2021

Ik ben zelf 2 dagen vrij geweest vandaar dat ik nu pas reageer. Ik zie dat er inmiddels eentje naar jou onderweg is via de klantenservice.