Skip to main content

Als we Netflix hebben gekeken, werken de 1 t/m 9 knoppen niet meer om de tv op een andere zender te zetten. De pijltjes knoppen om de ok-knop werken dan ook niet meer. Dan moeten we eerst de tv-ontvanger uit en aan zetten, dan werkt alles weer.... wat kunnen we hieraan doen zonder omslachtig te doen??

Hallo @LindaBas ,

Kijk je soms Netflix via een app van jouw TV? 

Ga dan via de afstandsbediening van jouw TV eerst terug van die app naar de positie van jouw TV-ontvanger. Mogelijk HDMI 1 of HDMI 2. Dan zou jouw KPN-afstandsbediening weer moeten werken. 


Of zijn door het toeval de batterijen leeg?


Nee, ik kijk via de netflix knop op de afstandsbediening. De nieuwe afstandsbediening. Dus ik kijk echt via kpn... en het is een afstandsbediening van 1 dag oud, als ook de batterijen dus maar 1 dag oud zijn…

Maar dank voor het meedenken!


Op de KPN afstandsbediening zit geen knop Netflix.

Dus kijk je inderdaad via de app van je smart TV.

Volg de instructies van Noordzee. 

 

P.S.

Wij kijken al 7 jaar Netflix via de app van de Smart TV.

Nooit problemen, maar na het kijken wel terug na HDMI 1, zodat we via de KPN IPTV decoder TV zenders kunnen kijken.

Gelukkig hebben wij een universele AB van Logitech, dus het is bij ons maar 1 druk op de juiste knop en de AB van Logitech doet de rest. 


OK

En als je dan eerst de knop TV indrukt links bovenin? Werken de pijltjestoetsen dan nog steeds niet?   


Op de KPN afstandsbediening zit geen knop Netflix.

Dus kijk je inderdaad via de app van je smart TV.

 

@joop2011

Op de nieuwste afstandbediening van KPN zit die knop wel : https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm

 

Zelf werk ik inderdaad thuis wel met twee verschillende afstandsbedieningen. 


Op de KPN afstandsbediening zit geen knop Netflix.

Dus kijk je inderdaad via de app van je smart TV.

Volg de instructies van Noordzee. 

 

P.S.

Wij kijken al 7 jaar Netflix via de app van de Smart TV.

Nooit problemen, maar na het kijken wel terug na HDMI 1, zodat we via de KPN IPTV decoder TV zenders kunnen kijken.

Gelukkig hebben wij een universele AB van Logitech, dus het is bij ons maar 1 druk op de juiste knop en de AB van Logitech doet de rest. 

Zit wel een knop Netflix op de ab van kpn... dat zijn de nieuwe versies, zit gewoon die knop op... dus we kijken echt via de decoder van kpn.....


@Noordzee, nee, moet dan echt de decoder een keer uit en aan zetten... maar als er niks anders op zit, moeten we het zo maar blijven doen..


Hartelijk dank, dit wist ik nog niet.

Mijn excuus voor mijn foute informatie.


Als we Netflix hebben gekeken, werken de 1 t/m 9 knoppen niet meer om de tv op een andere zender te zetten. De pijltjes knoppen om de ok-knop werken dan ook niet meer. Dan moeten we eerst de tv-ontvanger uit en aan zetten, dan werkt alles weer.... wat kunnen we hieraan doen zonder omslachtig te doen??

Bij ons hetzelfde probleem. We kijken via kanaal 200 naar Netflix en daarna weigert de afstandsbediening. Alleen na een keer de itv an en uitzetten doet hij het weer. Komt door door een update? 

 

 


Hoi @LindaBas, welkom op het KPN forum. Door een foutje in de update kon je dit weekend tegen dit probleem aanlopen. Sorry voor het ongemak! Als het goed is, moet dat nu weer zijn verholpen :D

Mocht dat niet zo zijn, laat het hier dan even weten. 


Reageer