Skip to main content

Goedenavond Sanne en Peter,

 

Ook hier kan ik met mijn lg televisie en nieuwe kpn kastje de afstandsbediening niet juist koppelen. Harder/zachter en uit gaat hij wel. Maar bijvoorbeeld zappen en alle andere knoppen doen het niet. Waar zou dat aan kunnen liggen? 

Gr Nikki

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

Goedemorgen @Nikkitjuhh en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden! Is het inmiddels gelukt om de afstandsbediening te koppelen? In principe moet dit gewoon kunnen, zeker in combinatie met een LG televisie. Welke instructies heb je precies gevolgd? Je kunt de juiste stappen hier terugvinden. Het kan vrij precies komen dus als het niet meteen lukt, zou ik je adviseren om het nog een paar keer te proberen. Mocht dat onverhoopt niet lukken dan gaan we verder kijken. Waar ik in eerste instantie dan vooral benieuwd naar ben is welk type LG tv je in gebruik hebt en welke afstandsbediening je van KPN hebt. Ik hoor het graag van je!

 

 

 


Hoi @Nikkitjuhh , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of het nog is gelukt met je afstandsbediening!


Beste Janz, 

Het is de nieuwe afstandsbediening met de zwarte achterkant. Het is helaas niet gelukt met die afstandsbediening maar op de een of andere manier doet de andere afstandsbediening van beneden het wel. Het lukte wel om met die van boven de Samsung te installeren. Raar maar het werkt dus probleem is opgelost.

 

Gr Nikki


Hoi @Nikkitjuhh, bedankt voor de terugkoppeling en fijn om te lezen dat het probleem is verholpen 🙂 Waarom het met de ene afstandsbediening wel lukt en met de andere niet, kan ik niet meteen voor je verklaren. Mocht je nog een extra exemplaar nodig hebben dan kun je via deze link een nieuwe afstandsbediening aanvragen!


Reageer