Skip to main content

Mijn abonnement van kpn zou ik ook programma’s terug kunnen kijken. Helaas werkt de afstandsbediening niet helemaal goed. Ik kan op afstandsbediening klikken op toets gids, dan met ⏪️ vorige dag kiezen. Met 🔽 kies ik het juiste programma. Dan klik ik op toets ok, dat gaat goed. Als ik dan op kies Terugkijken en klik op toets ok dan gebeurt er niets. De toets ok werkt dan niet.

 

hoe kan ik dit oplossen?

Hallo @cBoer welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen?

 


Niet alle programma's zijn beschikbaar voor terugkijken.

En er zijn ook zenders waar het helemaal niet beschikbaar is.

Oudere ontvangers: er hoort een groen krom pijltje bij het programma te staan, dan kan het terug gekeken.

TV+ : programma's die zijn aangeduid met doorgestreept driehoekje zijn niet beschikbaar voor terugkijken.

Geef eens een voorbeeld van een programma. Van de afg. 7 dagen; zender; titel; tijdstip. Dan kunnen wij eens checken.


Ik heb een Samsung tv

ik wil de slimste mens van maandag terugkijken.


Hmm. Hier werkt ie op alle 3 (!) de manieren waarop het kan. Het is dus geen complete storing (gelukkig).

Dus probeer eens een van de andere 2. Ik begrijp dat je nu ok even ingedrukt houdt omdat je het over “terugkijken” selecteren hebt.

Je kan ook kort op ok drukken. Dan volgt een extra scherm met inhoud en ovale witte button met de tekst “afspelen".

En je kunt ook het programma selecteren in de gids en dan simpelweg op de groene knop drukken. Ook dan wordt terugkijken geactiveerd. En is de kortste handeling.

Je kan dat programma op die box overigens ook terugkijken via de app van NPO START! 🙂


Dank je wel! Het is gelukt met de groene knop.😊