Skip to main content

De AB werkt grotendeels. Helaas kan ik er geen geluid mee regelen. De zenders wel. Vreemd!

Ook het opnemen en pauzeren werkt niet goed; pauze wel, maar daarna weer verder spelen werkt niet. Vreemd.

 

AB is gekoppeld aan kastje. Koppelen aan TV lukt niet. TV merk/code wel gevonden, maar wellicht niet nieuw genoeg..

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Hallo @Dirk-Albert Prins 

 

Het geluid regel je via de TV, als je KPN afstandsbediening nog niet gekoppeld is aan je TV dan werkt dat gedeelte (geluid, TV aan/uit en source kiezen) niet.

Heb je deze help pagina gevolgd om je afstandsbediening te koppelen aan je TV?: https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm

Welke van die AB’s heb je en wat is het merk en type van je TV, misschien dat iemand nog een andere code heeft die wel werkt.


Hi @Dirk-Albert Prins, ben je hier nog verder mee gekomen met de uitleg van @GeSp?  Hoor het graag 🙂


Ik heb de handleiding gevolgd  Daarbij de 6 code-opties van mijn Salora TV geprobeerd. Maar geen enkele beweging.. Geen enkel lampje knippert bij de 'bron-knop'.

 

Dus maar weer de TV AB gebruikt.

 

Zoals gezegd werkt pauzeren en opnemen ook niet, via het kastje. In de app bij de meeste zenders wel.


Hmm, dan lijkt het me toch handig om te kijken of het een verschil gaat maken als je een ander exemplaar in gebruik neemt.

Zou je kunnen kijken of het je lukt om er 1 te bestellen via de stappen uit het volgende artikel?

Mocht je een VIP 5202 ontvanger hebben, dan lukt het niet. Zou je in dat geval je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?