Skip to main content

Ik heb dit zelfde probleem. Ook de factory reset lijkt niet te helpen.

In de informatie in de instelling staat ook dat de afstandsbediening niet is verbonden met bluetooth.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Van harte welkom hier @Mbbrink! Om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden hebben we een eigen topic voor je reactie gemaakt.

Kan je meer vertellen over wat je precies ervaart? Welke afstandsbediening heb je: degene met de zilveren ring om ‘ok’ en de zwarte achterkant, of een andere? Heb je ook de tips voor het instellen van de bluetooth afstandsbediening hier (vooral het ontkoppelen en opnieuw koppelen) gezien en uitgeprobeerd? 


Ik heb inderdaad de afstandsbediening met de zilveren ring om de ok knop en de zwarte achterkant.

Ik moet mijn afstandsbediening op het Arris kastje richten om te kunnen zappen. Volgens de beschrijving zou die nodig moeten zijn. Hij zou in een achter een deurtje dus via bluetooth bediend kunnen worden.

 

Dit doet hij niet en het blauwe ledje blijft ook steeds een seconde of 60 knipperen


Probeer eens de 7 en de 9 tegelijk ingedrukt houden voor ongeveer 3 sec. Dan op OK drukken.

Blauw knipperen moet dan ophouden.En je kunt een update verwachten, melding op tv.


7&9 indrukken heb ik zojuist geprobeerd. Lijkt hij niet op te reageren.

 

Ik heb nog even kritisch naar het knipperende blauwe ledje gekeken. Hij knippert 16xblauw en dan 1 keer het groene ledje.


Zojuist kwam er wel een melding dat er een update was voor de afstandsbediening. Deze heb ik gestart maar na een minuut ofzo kwam er een melding dat de update niet gelukt was. Zo later nog eens geprobeerd worden. Resultaat, nu doet de ab niks meer.


Laatste update: na een goed uurtje is de update alsnog gedaan en goed gegaan. Het blauwe ledje knippert niet meer bij zappen en zo te zien is hij nu ook via bluetooth aan het communiceren.

Eindresultaat: probleem opgelost na de update van de afstandsbediening.

Bedankt voor de hulp mensen👍👍

 


Laatste update: na een goed uurtje is de update alsnog gedaan en goed gegaan. Het blauwe ledje knippert niet meer bij zappen en zo te zien is hij nu ook via bluetooth aan het communiceren.

Eindresultaat: probleem opgelost na de update van de afstandsbediening.

Bedankt voor de hulp mensen👍👍

 

Goed om te horen! Fijn dat je eruit gekomen bent met de hulp van Dennis, en dank voor het delen 🙂 Je weet ons hier te vinden als we met je mee kunnen denken!