Skip to main content

De afstandsbediening werkt wel op de tv maar niet (bijna niet) op de ontvanger

Hoi @Nicoluto. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mijn voorstellen dat het erg vervelend is wanneer de afstandsbediening niet goed functioneert op de tv-ontvanger. Heb je nog een tweede tv-ontvanger of afstandsbediening in huis. Zo ja, wil je dan testen of de afstandsbediening wel goed werkt op de andere tv-ontvanger? Als de afstandsbediening ook niet goed werkt op de andere tv-ontvanger, dan kan je via deze pagina een nieuwe aanvragen. Ik hoor graag van je! 


@Nicoluto Heb je al een nieuwe afstandsbediening in huis en is het probleem daarmee verholpen?


Ik heb niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat je inmiddels een nieuwe afstandsbediening in huis hebt en dat het probleem daarmee is verholpen. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!


Hoi @Nicoluto. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mijn voorstellen dat het erg vervelend is wanneer de afstandsbediening niet goed functioneert op de tv-ontvanger. Heb je nog een tweede tv-ontvanger of afstandsbediening in huis. Zo ja, wil je dan testen of de afstandsbediening wel goed werkt op de andere tv-ontvanger? Als de afstandsbediening ook niet goed werkt op de andere tv-ontvanger, dan kan je via deze pagina een nieuwe aanvragen. Ik hoor graag van je! run 3

Dank voor je advies.


Graag gedaan @mariehogan :relaxed: