Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening wil niet koppelen DIW7022 TV+

• February 19, 2023
  • 3 reacties
  • 1860 keer bekeken

Ivm een renovatie zijn wij sinds september weg geweest. Nu bij thuiskomst willen wij ons kastje de DIW7022 weer installeren, maar de afstandsbediening wil niet met het kastje koppelen. Al terug gezet naar fabrieksinstelling maar helaas. Je moet dan de 7 en 9 ingedrukt houden maar er gebeurt niks 😭

Beste antwoord door Laurine.v.H

Hoi @Laurine.v.H, wat gek dat het zo niet meer lukt. Er branden wel lampjes op de afstandsbediening? 

Je hebt zowel de afstandsbediening als de ontvanger zelf een reset gegeven? Maakt ook niet uit?

Batterijen ook vervangen?

Wat ook nog kan is om de aan/uit knop op de ontvanger voor 7 seconden ingedrukt houden om koppelscherm te forceren als 7+9 niet werkt.

Helaas niks werkte. Maar aangezien ik over ben gegaan naar tv+ nieuwe kastjes ontvangen en alles werkt nu! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 21, 2023

Hoi @Laurine.v.H, wat gek dat het zo niet meer lukt. Er branden wel lampjes op de afstandsbediening? 

Je hebt zowel de afstandsbediening als de ontvanger zelf een reset gegeven? Maakt ook niet uit?

Wat ook nog kan is om de aan/uit knop op de ontvanger voor 7 seconden ingedrukt houden om koppelscherm te forceren als 7+9 niet werkt.

• Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • February 23, 2023

Helaas niks werkte. Maar aangezien ik over ben gegaan naar tv+ nieuwe kastjes ontvangen en alles werkt nu! 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 23, 2023

Ah super. Dat is fijn. 

Mocht je daar nog verdere vragen over krijgen hoor ik het graag.Â