Skip to main content
Beantwoord

afstandsbediening zxv7200 werkt deels

  • August 26, 2020
  • 8 reacties
  • 104 keer bekeken

Mijn afstandsbediening werkt niet meer op alle knoppen. Bijv. Het volume kan ik niet meer veranderen en sommige zenderknoppen werken niet. 
 

batterijen vervangen, helpt niet. De knoppen op de ontvanger werken wel. Graag een nieuwe afstandsbediening 

Beste antwoord door Bart_

We maken het je nog even makkelijker, @Rottum Via deze pagina op onze website kun je heel gemakkelijk zelf een nieuwe afstandsbediening aanvragen! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6

Hallo @Rottum 

Graag wil ik je vragen of je je profiel hier wilt invullen. Dit kan je hier doen.

Als je dit hebt gedaan graag dit even zeggen zodat een KPN Medewerker je verder kan helpen.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 27, 2020

We maken het je nog even makkelijker, @Rottum Via deze pagina op onze website kun je heel gemakkelijk zelf een nieuwe afstandsbediening aanvragen! 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 27, 2020

@Bart_ 

Dit aanvragen via de website werkt niet voor een afstandsbediening van een Digitenne-ontvanger! 

Zou jij de klant een afstandsbediening willen opsturen zodra het profiel gevuld is? 

 

@Rottum 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 27, 2020

Heb het forumprofiel ingevuld


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 27, 2020

Top, dan kan @Bart_  jou nu voorzien van een nieuwe afstandsbediening.  


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 27, 2020

Ha! Over dat Digitenne-aspect had ik even heen gelezen. Dat kan inderdaad niet online en het snelste is in zo'n geval even bellen met de klantenservice. Vanzelfsprekend hoef jij dat nu niet meer te doen, @Rottum want ik heb een nieuw voor je aangevraagd en die komt naar je toe met de post! 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 27, 2020

Goed geregeld. Dank je wel. Ga ik die proberen


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 27, 2020

Graag gedaan @Rottum ! :thumbsup_tone3:

Soms moet zelfs moderator Bart scherp gehouden worden……