Skip to main content

Probeer al een tijd om de afstandsbediening te koppelen met mijn JVC tv, type ????

Ik heb hier nog een oude afstandsbediening die gelukkig wel werkt, maar gebreken heeft vandaar ook mijn aanvraag voor een nieuwe.

In de laatste weken 😝ben ik bezig om een oude C3 afstandsbediening te ontvangen.

Heb nu hier 3 liggen, allemaal NIET de C3 afstandsbedieningen....

Geen code oid werkt dus NIET, alles geprobeerd ook.

Ik zou geholpen zijn als ik een C3 afstandsbediening zou ontvangen……

Bellen heeft geen zin omdat ze gewoon maar wat opsturen, ondanks dat ik telkens duidelijk het zeg dat alleen een C3 werkt, en beloven ook een C3 afstandsbediening te sturen, dus niet.

Ik zou dus graag nu wel een oplossing willen hebben, en hoop via deze weg het voor elkaar te krijgen.

Mocht iemand dus nog een C3 afstandsbediening hebben liggen, houd ik mij aan bevolen.

 

Hoi @wadgeest . Wat lastig dat het niet lukt. Maar in ieder geval welkom op het forum🌹.

De C3 (4) is niet meer leverbaar sinds 2014. De D3 (4) niet meer sinds 2019. Alleen nog de T4H ( 1,2 en 3). Daar gelden ANDERE codes voor dan voor de C3. De juiste code(s) voor JVC en de handeling vindt je in deze PDF. Dan moet het lukken.

Heb je de JVC afstandsbediening niet meer die bij je tv is geleverd / hoort?

https://kpn.com/ab 

 


Jammer genoeg niet. Was dan maar met 2 afstandsbedieningen werken.  

Hoop ergens dat iemand nog ergens een C3 heeft liggen. 


Heb natuurlijk alle code 's geprobeerd,  waarvan niet 1 werkt.


Welke JVC tv heeft u? Hier ook een oude JVC tv. Van denk ik bijna 20 jaar oud. Daarmee werkt de afstandsbediening gewoon goed.


Deze jvc is ongeveer 15 jaar. De oude C3 afstandsbediening werkt goed. Geloof code 186. Maar alle nieuwe afstandsbedieningen werkt er niet 1 van, welke code ik ook gebruik.


Oh, mijn JVC van 2006 staat helaas 140 km verderop. Kan het dus niet testen met de T4H afstandsbediening.

Dat is deze (hier al heel lang niet meer in gebruik)

https://www.trustedreviews.com/reviews/jvc-lt-26dx7bj-26in-lcd-tv .


Hoi @wadgeest, de C3 afstandsbediening hebben we niet meer inderdaad. Als je de originele afstandsbediening nog hebt zou je die kunnen gebruiken, maar dat is niet het geval dus. Mogelijk is die afstandsbediening nog ergens te vinden. Ik heb zelf vorig jaar toevallig een nieuwe (Samsung) afstandsbediening gekocht via bol.com omdat de oude problemen had. Mogelijk is het op die manier ook op te lossen voor jouw JVC.


Heb vandaag bij de action een afstandsbediening mee genomen. Probleem opgelost nu.

Deze werkt goed op de jvc tv.

topic kan gesloten worden


Goed om te lezen dat het gelukt is @wadgeest, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.