Skip to main content

Goedemiddag,

Tot op heden konden wij ons met 1 werkende afstandsbediening nog redden, 
Helaas zijn nu allebei onze afstandsbediendingen defect.

 

Kan ik nieuwe afstandbedieningen ontvangen?
Aanvragen via de website lukt namelijk niet. 

 

Hallo @ellepel79 als het om de 5202-decoder(s) gaat, kun je die AB’s alleen telefonisch bestellen via 0800 0402.

 


Wat een gedoe. Ben al dagen via de site bezig. Nu dit geprobeerd en dan is de uitkomst dat ik moet bellen?


Wat een gedoe. Ben al dagen via de site bezig. Nu dit geprobeerd en dan is de uitkomst dat ik moet bellen?

Hallo @ellepel79 als het inderdaad om de AB voor de 5202 gaat, kan dat alleen via de telefoon. KPN-beleid.

 


Het gaat niet om de afstandsbediening voor een 5202. Het gaat om de afstandsbediening voor de VIP2952 v2. Afgelopen dagen weer geprobeerd te bellen met de klantenservice maar de wachttijden zijn mij te gortig. Online aanvragen lukt ook nog steeds niet. 


Hallo @ellepel79 ,

Check de vetgedrukte tekst als je de foutmelding krijgt. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 


Hallo @ellepel79 ,

Check de vetgedrukte tekst als je de foutmelding krijgt. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

Dat ben ik al dagen aan het proberen, zowel in de nieuwe Edge als in Chrome en krijg telkens de melding dat er een fout opgetreden is en ik het later nog eens moet proberen. 


Ik weet niet of je er wat aan hebt, mijn afstandbediening stopt ook regelmatig en dan haal ik even een batterij los en dan doet hij het daarna weer….succes..


Hoi @ellepel79. Welkom op het KPN Forum! Is het inmiddels al gelukt om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen. Als het nog steeds niet is gelukt wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit of ik een nieuwe afstandsbediening kan toesturen. Ik hoor graag van je!


Hoi @ellepel79. Welkom op het KPN Forum! Is het inmiddels al gelukt om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen. Als het nog steeds niet is gelukt wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zoek ik voor je uit of ik een nieuwe afstandsbediening kan toesturen. Ik hoor graag van je!

Gedaan!

 


@Vikash 

@ellepel79  heeft 2 afstandsbedieningen nodig. 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist twee afstandsbedieningen naar het dichtstbijzijnde servicepunt (Jumbo, Assendorperstraat 71 in Zwolle) verstuurd. Het pakketje ligt morgen na 14.30 uur voor je klaar. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. 😊