Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad met de nieuwe afstandsbediening en heb het deels kunnen oplossen door de afstandsbediening met bluetooth aan de tv te koppelen. Dat kan door via Menu (die knop doet het bij mij nog) naar de Instellingen te gaan en vervolgens naar Afstandsbediening. Zorg dan wel dat zich niets tussen de afstandsbediening en de TV-ontvanger bevindt. Het gekke is dat de knoppen die je nu wel kunt gebruiken (vollume e.d.) het dan niet meer doen, maar je kunt wel zappen tussen de verschillende kanalen e.d. Dat scheelt al.

Gek genoeg heeft genoemde ‘nieuwe afstandsbediening’ het bij mij wel een aantal weken gedaan. Hij weigerde op zeker moment naar net 1 te gaan. Ik probeerde opnieuw en opnieuw en opnieuw. De zender sprong naar de laatste radiozender en heeft nooit meer normaal gefunctioneerd.

Ik heb gebeld met de klantenservice. Een welwillende medewerker heeft samen met mij de verschillende stappen doorlopen en concludeerde dat mijn afstandsbediening kapot is. Ik heb een nieuwe afstandsbediening ontvangen, maar je raadt het al… die doet het ook niet. KPN heeft totnogtoe geen oplossing. 

 

Groeten, Andrea

Heb exact hetzelfde. Krijg je een nieuwe afstandsbediening die ook niet werkt. Dus ze sturen je dus gewoon “kapotte” spullen nieuw in verpakking

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Sanderdef

Wat werkt er niet. Natuurlijk kan het gebeuren dat er een keer iets kapot aankomt maar met dit soort zaken is er vaak iets met het instellen mis gegaan. Welke stappen heb jij ondernomen om de afstandbediening werkend te krijgen. Werkt hij helemaal niet op het kastje of gaat het om de koppeling met je normale tv?


Hoi @Sanderdef! Kapotte spullen in een nieuwe verpakking? Nee, zo gaan we niet te werk! 

Ervaar je nog problemen met de afstandsbediening? Kun je aangeven welke TV ontvanger (type), welke afstandsbediening en welke type TV je hebt? Je kunt trouwens een overzicht van de afstandsbedieningen vinden op Afstandsbediening afstemmen of koppelen.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat de afstandsbediening nu weer goed werkt. Anders hoor ik het graag!