Wat betekent het als op de afstandsbediening het lampje blauw knippert
Ā
Wat betekent het als op de afstandsbediening het lampje blauw knippert
Ā
Ik probeer mijn afstandsbediening opnieuw af te stemmen op mijn Salora YV, maar niets werkt. Het lamp[je op mijn afstandsbediening blijft blauw knipperen. Wat betekent dit?
Ā
Dat betekend dat jou KPN afstandsbediening bluetooht verbinding wilt gaan opzetten.Ā
Heb jij alle codes geprobeerd voor jouw Salora TV?Ā
En niets werkt.Ā
En welke afstandsbediening van jou Salora TV heb je?Ā
Een RF of IR afstandsbediening?Ā
En Welke TV onvanger heb je van KPN?Ā
een KPN TV + box of een oude KPN TV ontvanger?Ā
Pak je smartphone en zet de camera van jou smartphone aan.Ā
Pak dan de afstandsbediening van jou salora TV en richt met de voorkant van Salora TV afstandsbediening naar de camera van jou smartphone. De camera van jou smartphone moet wel aanstaan. Druk dan op de knopjes van jou salora TV afstandsbediening en kijk op de scherm van jou smartphone of de lampje van je Salora TVĀ afstandsbediening knippert.Ā
Zit aan de voorkantĀ jou Salora TV afstandsbediening geen lampje op.Ā
Dan heb jij een RF afstandsbediening van jou Salora TV.Ā
En de KPN afstandsbediening is een IR afstandsbediening die op infracodes werkt van diverse TV merken. En daardoor werken de codes voor jou niet op Salora TV met KPN afstandsbediening
Volg je wel de juiste procedure? Een blauw knipperend lampje houdt in dat ie een Bluetooth verbinding wil maken. Dat kan niet met een televisie, alleen met de TV ontvanger.
Houdt de bron (onder de 7 en links van de 0)Ā en OK knop samen ingedrukt totdat rode ledje brandt.
Typ dan een code in voor Salora. (005 079 088 117 118 120 148 312 328 637)
Controleer of volume/mute, bronkeuze en tv aan- en uitzetten werkt. Zo niet dan procedure met volgende code.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.