Skip to main content

Raar maar waar, maar vanavond begaf ook de 3e afstandsbediening de geest. Sinds juli is dit dus al de 3e afstandsbediening. Het kan niet aan de batterijen liggen, ik ga er niet mee onder de douche, ik heb de afstandsbediening niet van 4 hoog laten vallen, mijn schoonmoeder heeft er niet aan gezeten, enz. Alle gekheid op een stokje: hoe kan dit??? Na als de vorige keren spoelt de tv niet verder,  nadat ik het beeld op pauze heb gezet.

Tsjaa @Karel Strijker ,

Wat moet je daarvan zeggen? Is natuurlijk wel typisch, Niet meer op pauze zetten dan maar, het leven gaat altijd doorrrrrrr……

Hoe dan ook : Tijd voor een nieuwe afstandsbediening! 
 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


Welke KPN tv decoder en welke AB heb je?

3 stuks defect, in welke tijd (hoeveel maanden).

 

Het kan altijd wel aan de batterijen liggen, ook die kunnen van slechte kwaliteit zijn en soms heel snel leeg zijn.

Probeer zo wie zo de batterijen.

Ik deed het laatst ergen nieuwe batterijen in en die bleken leeg te zijn. En ze waren echt helemaal nieuw.


 Het kan niet aan de batterijen liggen, ik ga er niet mee onder de douche, ik heb de afstandsbediening niet van 4 hoog laten vallen, mijn schoonmoeder heeft er niet aan gezeten, enz. Alle gekheid op een stokje: hoe kan dit??? 

Hond/kat/cavia met honger? Mee gewassen met het beddengoed? Gebruikt als pollepel bij het in de soep roeren? Vanaf hier is het lastig om de verklaring te vinden :grimacing:

Aangezien je 3 keer exact hetzelfde probleem ervaart, zou het ook kunnen zijn dat het probleem niet bij de afstandsbediening, maar bij je tv ontvanger gezocht moet worden :thinking:  Zou je die eens een ‘frisse start’ willen geven? Ik hoor graag of dat nog een verschil maakt!


Ik heb batterijen gekocht. Gelukkig heb ik nog een oud model en daarop reageren dezelfde batterijen wel. Frisse start helpt ook niet. Er gaan ook geen lampjes branden, wanneer ik een knopje indruk. Ben ik in Nederland de enige met zo'n probleem?


Hmm, als er ook geen enkel knopje gaat branden op de afstandsbediening zelf, is hij wel degelijk defect. Het komt uiteraard vaker voor dat een afstandsbediening stuk gaat, maar zelden 3 keer achter elkaar bij dezelfde klant en dat ze dan ook nog 3 keer exact hetzelfde probleem vertonen, is wel degelijk vrij bijzonder :wink:

Lukt het je zelf nog op een nieuwe te bestellen via MijnKPN? Of zal ik er 1 naar je opsturen?


Volgens mij moet ik voor dit type afstandsbediening bellen en lukt dit niet via MijnKPN. Je mag er wel één nieuwe opsturen.


Ga ik voor je doen! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?:slight_smile:


Profiel heb ik ingevuld


Bedankt, er is een nieuwe naar jullie onderweg!