Skip to main content
Al 3 weken problemen met kpn. Iedere dag nieuwe foutcodes en geen versoendelijke uitleg waar het aan ligd. Ik kreeg 3 weken geleden een bericht dat ze werkzaam zijn en wij dan sneller internet en zo hebben. Ja dat zie ik nu, kan nog geen TV meer kijken. En wifi werkt niet , dus mijn bundel is zo op. Denk dat ik een andere aanbieder kies. Wat een ellende....



*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.



Dat klinkt niet best. Goed dat je hier je verhaal verteld. Kan je wat meer informatie geven. Over welk product hebben we het? Welk modem heb je? Wat is je snelheid bekabeld etc etc. Wat is precies het probleem?
Hoi @Dimitri. Orfa, Welkom op het forum. Dit klinkt inderdaad niet heel prettig. Zou je jouw reactie willen toelichten? Als je daarnaast je postcode, huisnummer en klantnummer(s) toevoegt aan jouw forumprofiel(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf), kan ik je al een stuk beter helpen. Stuur je hier weer een berichtje als je dit gedaan hebt? Dan pak ik het z.s.m. op.
@Dimitri. Orfa, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer