Skip to main content
Beantwoord

Al 36 uur storing De Koog Texel

• July 15, 2025
  • 10 reacties
  • 149 keer bekeken

Wij hebben al 36 uur een storing bij de Koog op Texel. Geen internet, TV, wifi, vast bellen. Op Alle storingen wordt geen melding gemaakt hiervan: bij De Koog geen storing! Graag wil ik weten of meer mensen in De Koog hier last van hebben.

Beste antwoord door MTX

Krijg net een sms dat de storing is verholpen. Fijn, al heeft het wel erg lang geduurd. Anyway, ik kan het journaal weer zien😄

dank voor de reacties.

10 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 15, 2025

Wat super irritant.

Heb je deze storing wel gemeld bij kpn via 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen) ? Dat kan 24/7.

Glasvezel of koper?

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 15, 2025

Heb je al KPN gebeld op 0800-0402?

• Auteur
  • Helper
  • July 15, 2025

Dank voor jullie reactie. Ik zit nog op koper. Uiteraard 0800-0402 gebeld. De medewerker zei dat er inderdaad een storing is vanwege werkzaamheden. Maar moet dat 36 uur duren vraag ik me af…op KPN storingen staat dat het gisteren, 14/7 was begonnen om 11:45 uur en dat het opgelost zou worden rond 03:45 uur op 15/7 ( vandaag) en nog steeds geen internet, tv etc. Wat me irriteert is dat je niet op de hoogte wordt gehouden en wat de werkzaamheden inhouden: bijv. kabels, werk in de centrale etc. Ze hoeven dat niet te doen maar het zou wel helpen. 
Kan een moderator niet eens informeren wat het probleem nú werkelijk is?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 15, 2025

Dit is geen toeval

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@MTX, navraag over de duur van de storing staat uit. Zodra ik meer weet, laat ik het weten. 

• Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • July 15, 2025

Krijg net een sms dat de storing is verholpen. Fijn, al heeft het wel erg lang geduurd. Anyway, ik kan het journaal weer zien😄

dank voor de reacties.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Super! Het was helaas een vervelende samenloop van omstandigheden waarbij een glasvezelkabel gerepareerd moest worden en daarnaast ook een stroomkabel die er direct naast ligt defect was. Ik wens je in ieder geval weer veel kijkplezier! 

• Auteur
  • Helper
  • July 15, 2025

Helaas….te vroeg gejuicht. Tv doet het, maar geen wifi. Het wireless lampje op de modem brandt niet! 
Ook niet nadat ik het modem minuten lang stroomloos heb gemaakt.😡

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Het niet brandende wifi lampje is normaal gezien redelijk eenvoudig te verhelpen. Bij het type modem dat jij gebruikt zit er een knopje aan de zijkant/bovenkant waarmee je de wifi aan kunt zetten

• Auteur
  • Helper
  • July 15, 2025

Bedankt Jeroen! Gevonden en we hebben weer wifi. Fijne avond!