Skip to main content

Beste Kpn

 

Ik nu al 5 dagen bezig om gewoon weer interactieve televisie terug te krijgen na een fout helaas door jullie omdat we zijn overgezet naar een vekeerd nieuwr abonnement.

 

Het begon eerst met het omzetten  van zakelijk naar privé  en dat we een 2 de ontvanger wilde op ons adres dit zou tegenwoordig kunnen omdat we in het buitengebied wonen was onze internet snelheid maar 8 mb per seconde daarom hadden we 1x digitenne en 1x interactief werkte prima voor een paar jaar maar we zouden 50 mb per seconde krijgen zal hier haalbaar zijn dus we hadden de digitenne omgeruild maar werkte niet want internet is het ook niet haalbaar. Maar verder dachten we ok.dan maar digitenne weer terug dus gebeld en we hadden weer de digitenne werkend maar de interactieve tv krijgen ze niet meer terug of geregeld dat het werkt want het  nieuwe abonnement kunnen ze het oude niet terughalen en niemand daar weet hoe het werkt of weet een oplossing nou weer heel de avond. Aan het bellen Word opgenomen en weer opgegooid.

 

Moest het even kwijt en wil het opgelost hebben.

 

Krijgen we 6 dec in een keer op  de tv i  it ging goed dachten we maar 

 

 En dit hele geintje ben ik al 5 a 6 weken al meer dan 9.5 uur bellen aan kwijt geweest 

 nu ben ik er helaas het dupen ben 

Wat een nare situatie, Seijkens. Ik kan me voorstellen dat je inmiddels wel flauw bent van steeds bellen en gewoon weer tv wilt. Graag kijk ik dit voor je na om te zien wat er aan de hand is, en wat ik kan doen. Vul daarvoor je forumprofiel in, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik aan de slag.


Je hebt niet meer gereageerd, Seijkens. Ik ga er dan ook vanuit dat er een oplossing is gekomen. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog. Dan help ik je graag verder.