Skip to main content

sinds overname van telfort naar kpn steeds gedoe .

haperend beeld. stotterend beeld,  soms geen geluid.

en nu heb al 5  dagen serieus probleem   foutcode 143  .  dus geen tv !!!!

de ene helpdesk medewerker zegt dit  de andere dat.  al 5 dagen aan t bellen.

nu sturen ze 3 nieuwe dvs op….  maar die worden pas  over…. 6  !!!!  jawel.  over 6 dagen geleverd. 

das dan 10 dagen geen tv. 

wat n flut service.  KPN.  denk er serieus over na om over te stappen 

Met de helpdesk van KPN is geen garen te spinnen, het lijkt wel of ze daar opdracht hebben je vooral niet te willen begrijpen. Ze blijven gewoon alsmaar een stappenplan opdreunen, ook als je steeds aangeeft dat al tig keer doorlopen te hebben. Ik heb nu contact met Webcare, die schijnen in elk geval het probleem beter te begrijpen. Ze bekijken nu of ik in aanmerking kom voor gratis wifi versterkers, dat hoor ik na het weekend. Dat wacht ik dan maar weer even af. Ik ben in het geheel niet technisch, weet niet eens wat een switch is, laat staan wat ik ermee zou kunnen… 😉 De wifi versterker die ik had zat rechtstreeks tussen de moca en de tv ontvanger, dat werkte prima. Daarmee kon ik films streamen vanaf mijn pc (die trouwens te ver van de moca staat om bedraad daarop aan te kunnen sluiten).

heeft webcare je kunnen helpen? 

ik heb al 5  dagen t zelfde probleem. 

de ene helpdesk medewerker zegt dit  de andere dat.  al 5 dagen aan t bellen.

nu sturen ze 3 nieuwe dvs op….  maar die worden pas  over…. 6  !!!!  jawel.  over 6 dagen geleverd.  das dan 10 dagen geen tv. 

wat n flut service.  KPN.  denk er serieus over na om over te stappen 

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


Gewoon kabel leggen. Dan is het probleem opgelost.


das t probleem   in mijn tv is geen aansluiting voor die kabel.   als ik t goed heb,  is t deze aansluiting toch. voor in de tv.   of ben ik mis ?

 

 


Moet ook niet in de tv. Maar in de tv ontvanger. Daar zit die nu ook. Alleen komt die nu bij de dvs vandaan.

Als je de kabel uit de dvs haalt en in de Experiabox stopt, dan zal het hoogstwaarschijnlijk gewoon weer werken. Wellicht moet de kabel wel langer zijn dan…


Zo'n kabel kun je bij de bouwmarkt halen ofzo. "ethernet kabel" of "utp kabel" en "cat 5e" of "cat 6" Voor ongeveer een euro per strekkende meter. Als je dan een kabel van 15 of 20 mater haalt ofzo, en je legt die los door het huis heen, dan heb je in ieder geval een tijdelijke oplossing. 


Ha @Chris Willem Lievens-sturms, welkom! Als je de mogelijkheid hebt om een kabel aan te sluiten, dan zou ik dat ook van harte aan willen raden! Dat is altijd beter dan met een DVS. In de meeste gevallen moet je dan wel eenmalig kabels trekken en evt. gaten boren, maar dan ben je wel van de beste verbinding voorzien!