Skip to main content

Afgelopen vrijdag ochtend heb ik mijn zender pakket gewijzigd. Gevolg een zwart scherm en moest mijn abbonnementsnummer en pincode opnieuw invullen. Echter bekeken deze uit mijn KPN verdwenen te zijn. Gebeld, als het voor 5 uur niet weer werkte moest ik terugbellen. Ik kreeg te horen dat ik zo snel mogelijk teruggebeld zou worden. Volgende dag via chat contact opgenomen. Werd gemeld dat ik wederom zo snel mogelijk teruggebeld zou worden. Vandaag wederom gebeld en kreeg te horen dat het wel 3 tot 5 dagen kan duren voor ik teruggebeld wordt.

En alleen om mijn abonnementsnummer weer de koppelen aan mijn abonnement.

 

Niet tevreden

Dick

Hoi @dsantbrink. Wat vervelend dat je al een aantal dagen geen tv kan kijken. We zoeken graag voor je uit hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je daarvoor jouw gegevens achter willen laten op jouw KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Gelukkig vond ik de betreffende gegevens terug in een e-mail uit 2017 toen ik voor het eerst een abo bij KPN nam. Misschien dat u de betreffende gegevens nog op die manier kan terugvinden.

Voorstel aan KPN:

Voeg een link toe aan Mijn KPN om via een bij KPN bekend e-mail adres abonnementsnummer en pincode op te vagen.


Profile gecompleteerd.

 

Nummer idd kunnen achterhalen uit oude mail, maar worden niet meer geaccepteerd.


Nee, waardeloos. Ik zag gisteren toevallig dat die ITV gegevens (ab.nr./pin) niet meer in MijnKPN staan. Heb ze direct opgezocht in de decoder en op een andere plek opgeslagen.


@dsantbrink, bedankt voor de gegevens. Ik zie dat er al meerdere keren contact is geweest hierover. Met de wijziging van je abonnement is iTV eraf gehaald. De achterliggende afdeling is hier druk mee bezig om het zo snel mogelijk op te lossen, maar het is een lastig probleem blijkt! Helaas is het op dit moment nog even afwachten tot zij hier antwoord op hebben en het kunnen repareren.


@dsantbrink, bedankt voor de gegevens. Ik zie dat er al meerdere keren contact is geweest hierover. Met de wijziging van je abonnement is iTV eraf gehaald. De achterliggende afdeling is hier druk mee bezig om het zo snel mogelijk op te lossen, maar het is een lastig probleem blijkt! Helaas is het op dit moment nog even afwachten tot zij hier antwoord op hebben en het kunnen repareren.

 

Ik zie dat het niet opgelost is, maar dat we nu je itv diensten opnieuw aangevraagd hebben. Ontzettend vervelend dat het zo lang moet duren, mijn excuses hiervoor! Hopelijk is het alsnog snel opgelost na het weekend. 

 

Voor wat betreft het abonnementsnummer en de pincode, wilde ik graag vermelden dat deze tegenwoordig via onze servicetools opgevraagd kunnen worden. 


Reageer