Skip to main content

De website: itv.kpn.com heeft problemen de laatste drie dagen. Bij populaire programma's die veel gezien worden, kan de KPN iTV website het niet behappen. De website is snel maar de specifieke zender geeft problemen. Overige zenders zijn wel te bekijken.

 

Cirkeltje blijft draaien en na een tijdje: Sorry kan programma-informatie inladen. 

 

Dit is al zeker drie dagen zo. Nu bij het voetbal op SBS6: Real Madrid - Man City. Donderdag bij de persco van het kabinet om 19:00 bijvoorbeeld.

 

De ITV app werkt wel….

 

Dit capaciteit probleem heeft in het verleden ook al eens gespeeld tijdens het WK voetbal bijvoorbeeld.

 

 

Nu 19:00 persco van Rutte over Corona.

 

Het is gewoon weer hetzelfde. 


Jammer om te horen, ITVkijker. Ik heb hier zelf niet echt aanvullende meldingen over gezien, maar het zou kunnen. Voor de zekerheid: je eigen verbinding is op deze momenten in orde? Als in, je zit op een stabiele verbinding, met voldoende bandbreedte? Welke browser ervaar je dit in, en gaat het ook mis in een andere?


Met mijn verbinding is niks aan de hand. Browsers allemaal hetzelfde verhaal. Heb ook gechat met KPN ook zij zagen hetzelfde terug. Alle zenders werkten behalve juist die ene zender niet waar iedereen naar kijkt.

 

Server overbelast. De app ondervond geen problemen op dat moment. 


Check, dank je. Kan er op het moment natuurlijk niets meer aan veranderen, maar ik geef het in ieder geval even door :thumbsup_tone2:


Nederlands Elftal moet nu voetballen. Je raad het al: hetzelfde gedoe.

 


Hier ook hetzelfde. Vorige keer tegen Polen ook al.


Inderdaad. Wil je nu NPO 3 met de wedstrijd aanzetten krijg je alleen een continu draaiend rondje via tv.kpn.com ….

TIP

kijk via NPO 3 GOS

link verwijderd, want werkte niet

@ITVkijker@Cor Sw 


de opgegeven link werkte niet; verwijzen naar live-stream kan zo blijkbaar niet.

Zoek NPO 3 GOS dus op via http://tv.kpn.com/tv-kijken

@ITVkijker@Cor Sw 


Ik kijk al via NPO3.nl  ;)


Dank voor de aanvullende meldingen! Het geheel is in onderzoek. Ik kom er op terug als er update is. 


Persco nu bezig.

 

Klapt eruit en kan er niet meer in komen.


Hallo @ITVkijker, sorry voor de late terugkoppeling! We denken dat het probleem zich toch lokaal voordoet. Het lijkt op een verouderde widevine drm module, in de browser aan de foutcode te zien. Wij krijgen de foutcode zelf niet. De vraag is dan ook, wil je eens kijken in jouw browser, Chrome/Firefox, of er een widevine component beschikbaar/geïnstalleerd is? Bijvoorbeeld ‘Widevine Content Decryption Module - Version: 4.10.1679.0’. Het zou zo moeten zijn dat met de officiële installatie van de browser de correcte widevine plugin mee geïnstalleerd word.

 


Hallo @ITVkijker, sorry voor de late terugkoppeling! We denken dat het probleem zich toch lokaal voordoet. Het lijkt op een verouderde widevine drm module, in de browser aan de foutcode te zien. Wij krijgen de foutcode zelf niet. De vraag is dan ook, wil je eens kijken in jouw browser, Chrome/Firefox, of er een widevine component beschikbaar/geïnstalleerd is? Bijvoorbeeld ‘Widevine Content Decryption Module - Version: 4.10.1679.0’. Het zou zo moeten zijn dat met de officiële installatie van de browser de correcte widevine plugin mee geïnstalleerd word.

 

Is netjes geïnstalleerd en de laatste versie in Chrome.

Widevine Content Decryption Module - Versie: 4.10.1679.0

(Chrome Versie 85.0.4183.102 (Officiële build) (64-bits)

 

Ik ben er altijd als de kippen bij als het om updates gaat. Nu dagen na de persco van afgelopen vrijdag werkt weer alles prima. Maar zoals gezegd en meerdere met mij bij een populair waar iedereen naar wil kijken, gaat het mis. Het is niet browser gebonden. App werkt wel prima op dat moment.

 

Afgelopen maand toevallig mijn PC nog helemaal geformatteerd, dus geen rest files.


Ik ga dit meteen doorgeven!


En al een reactie binnen 🙂. Dan lijkt het verwerken op drukke momenten niet goed te gaan. Je kunt dit helaas zelf niet oplossen, wij gaan hier naar moeten kijken. En dat gaan we ook doen. Ik weet echter niet op welke termijn we hier iets aan kunnen gaan doen. Advies is, mocht het nog eens voorkomen om de video opnieuw proberen te laden.


@ITVkijker er wordt vanuit de technische collega's om nog wat extra informatie gevraagd. Weet je nog wat er precies gebeurde vrijdag? Kreeg je een foutmelding, zag je meteen een draaiend rondje, etc. Alle aanvullende informatie kan helpen. Bedankt!


Dat zal nu niet meer te traceren zijn, denk ik 😞.

 

Mocht je er in de toekomst, misschien vanavond wel.., weer tegenaan lopen, laat je 't dan weten? Wil je dan de aanvullende informatie er ook bij delen? Dan geef ik alles meteen door, @ITVkijker :-).


Hallo beste Mensen,

Heb vanavond ook weer problemen met i-tv kan veronica insite weer niet kijken niet op laptop en op ipad dit komt diverse malen voor hoop toch dat het een keer stabiel blijft het is nog steeds waardeloos.

Hoop toch een keer op een oplossing

succes


Dat zal nu niet meer te traceren zijn, denk ik 😞.

 

Mocht je er in de toekomst, misschien vanavond wel.., weer tegenaan lopen, laat je 't dan weten? Wil je dan de aanvullende informatie er ook bij delen? Dan geef ik alles meteen door, @ITVkijker :-).

Ja, ook vandaag was het weer raak.  De naweeën zijn nog erger voelbaar nu. De complete website ligt er op dit moment uit. Ook Veronica Inside was niet bereikbaar tot slecht bereikbaar. De mobiele Android/iOS apps werken wel gewoon.

 

Versie 85.0.4183.121 (Officiële build) (64-bits)

Widevine Content Decryption Module - Versie: 4.10.1679.0

Status - Bijgewerkt

 


Nu doet FOX Sports kanaal 1 weer moeilijk.

 

Begin hier echt strontziek van te worden.


Tip als de Fox Sports streams bij KPN overbelast zijn.

Maak gratis een account aan bij foxsports.nl met je KPN abonnement. En gebruik dan hun site/app om de wedstrijden te kijken.

En uiteraard is het ook via de ontvanger beschikbaar :wink: . 221 t/m 226. Mooier beeld ook, zeker met voetbal en tennis.

 


Erg rot, @ITVkijker! Ik heb het doorgegeven aan de betreffende collega's! 

 

Dank voor de tip, Peter!


Hoe gaat het nu met kijken via de website? Er zijn vorige week aanpassingen gedaan en problemen bij drukte zouden niet weer voor moeten komen.


We zullen het woensdagavond merken. Dan speelt het NL elftal weer. NPO 3; 20:45 u.


En hoe ging het gisteravond, Peter?