Skip to main content

De website: itv.kpn.com heeft problemen de laatste drie dagen. Bij populaire programma's die veel gezien worden, kan de KPN iTV website het niet behappen. De website is snel maar de specifieke zender geeft problemen. Overige zenders zijn wel te bekijken.

 

Cirkeltje blijft draaien en na een tijdje: Sorry kan programma-informatie inladen. 

 

Dit is al zeker drie dagen zo. Nu bij het voetbal op SBS6: Real Madrid - Man City. Donderdag bij de persco van het kabinet om 19:00 bijvoorbeeld.

 

De ITV app werkt wel….

 

Dit capaciteit probleem heeft in het verleden ook al eens gespeeld tijdens het WK voetbal bijvoorbeeld.

 

 

Ooh, geen gebruik gemaakt van de laptop. Heb alleen via de tv-ontvanger gekeken.


Nu, 18-10; 14:35 zijn beide versie van Fox Sports 1 weer niet/nauwelijks op te roepen of ze haperen vreselijk.

Ook Fox Sport 2 nu (Ajax-Heerenveen) alleen geluid en dia met logos van de clubs.


Hier ook helaas, de smart TV app van itv, de mobiele app op Android en gewoon itv website op de laptop doen het zowel op wifi als via 4G niet. Kan dan ook niet anders dan concluderen dat het niet aan mij of mijn verbinding ligt. 

Is alleen met de Fox zenders (voor zover gemerkt althans) en heb er ook al een paar weken af en aan last van.


@Nrbk

Maak een account aan bij Foxsports.nl. Dat is gratis met je abonnement op het fox-pakket bij KPN. Die streams doen het gelukkig prima. Of kijk natuurlijk gewoon via de TV met de losse ontvanger.

Verder is er op dit moment storing met de online streams van de  sportpakketten.
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/fox-sports-en-ziggo-sports-niet-beschikbaar-in-de-itv-smart-tv-app-513360


Dag Peter, had ik gedaan, bedankt voor de tip!


Ik ga ervanuit dat dit kwam van de aparte storing die we hadden, en die Peter al linkt. Mocht je het toch nog weer ervaren, of met een andere zender, laat het weten.


En ITV ligt weer plat. Twitter stroomt ook weer vol met berichten.


ESPN ligt weer eens plat. Weer hetzelfde verhaal net als vorig jaar. Capaciteitsprobleem.

NPO 1, 2 & 3  hebben geen problemen. Zowel app als website. De rest ligt plat.


Nu met dodenherdenking is het weer raak. Nu ligt alles plat. App als website.

En vaak duurt het dan twee uurtjes voordat alles is afgekoeld en alles weer werkt. 


Nu met dodenherdenking is het weer raak. Nu ligt alles plat. App als website.

En vaak duurt het dan twee uurtjes voordat alles is afgekoeld en alles weer werkt. 

Ja hier ligt het ook helemaal plat.