Skip to main content
Beantwoord

Al drie avonden achter elkaar storing; itv.kpn.com ( bij populaire programma's)

• August 7, 2020
  • 35 reacties
  • 613 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

35 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 15, 2020

Ooh, geen gebruik gemaakt van de laptop. Heb alleen via de tv-ontvanger gekeken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 18, 2020

Nu, 18-10; 14:35 zijn beide versie van Fox Sports 1 weer niet/nauwelijks op te roepen of ze haperen vreselijk.

Ook Fox Sport 2 nu (Ajax-Heerenveen) alleen geluid en dia met logos van de clubs.

• Nieuwkomer
  • October 18, 2020

Hier ook helaas, de smart TV app van itv, de mobiele app op Android en gewoon itv website op de laptop doen het zowel op wifi als via 4G niet. Kan dan ook niet anders dan concluderen dat het niet aan mij of mijn verbinding ligt. 

Is alleen met de Fox zenders (voor zover gemerkt althans) en heb er ook al een paar weken af en aan last van.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 18, 2020

@Nrbk

Maak een account aan bij Foxsports.nl. Dat is gratis met je abonnement op het fox-pakket bij KPN. Die streams doen het gelukkig prima. Of kijk natuurlijk gewoon via de TV met de losse ontvanger.

Verder is er op dit moment storing met de online streams van de  sportpakketten.
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/fox-sports-en-ziggo-sports-niet-beschikbaar-in-de-itv-smart-tv-app-513360

• Nieuwkomer
  • October 18, 2020

Dag Peter, had ik gedaan, bedankt voor de tip!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • October 19, 2020

Ik ga ervanuit dat dit kwam van de aparte storing die we hadden, en die Peter al linkt. Mocht je het toch nog weer ervaren, of met een andere zender, laat het weten.

Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • October 21, 2020

En ITV ligt weer plat. Twitter stroomt ook weer vol met berichten.

Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • March 20, 2022

ESPN ligt weer eens plat. Weer hetzelfde verhaal net als vorig jaar. Capaciteitsprobleem.

NPO 1, 2 & 3  hebben geen problemen. Zowel app als website. De rest ligt plat.

Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • May 4, 2022

Nu met dodenherdenking is het weer raak. Nu ligt alles plat. App als website.

En vaak duurt het dan twee uurtjes voordat alles is afgekoeld en alles weer werkt. 

• Slimmerik
  • May 4, 2022

Nu met dodenherdenking is het weer raak. Nu ligt alles plat. App als website.

En vaak duurt het dan twee uurtjes voordat alles is afgekoeld en alles weer werkt. 

Ja hier ligt het ook helemaal plat.