Skip to main content

Het is een mooie tekst op de website: “...In de periode van de feestdagen willen we dat je ongestoord gebruik kunt maken van kpn tv.” 

 

Hier hopen we eindelijk weer eens één dag ongestoord KPN TV te kunnen kijken.

Het jaaroverzicht 2020:

Al begin dit jaar begonnen de problemen om tv te kunnen kijken. Twee tv ontvangers zijn omgeruild naar een Arcadyan, ook een nieuwe Experia V10 is aangesloten.

Telkens weer problemen. Vaak foutcode 143. 

 

KPN Monteur was langs in september, alles is opnieuw geinstalleerd. DVS ontvangers zijn opnieuw verbonden etc. Enkele dagen normaal tv kunnen kijken, daarna alleen via herstarten beide TV ontvangers, per keer, per TV om TV te kunnen kijken. Ook dit trucje werkt nu niet meer. Nu al weer weken geen tv ontvangst. Weer foutcode 143.  Doorlopen van de helpmenu's helpt wederom niets, en deze zijn niet aangepast.

 

Ik hoor graag de oplosssing om in 2021 ongestoord gebruik te kunnen maken van kpn tv, zoals dit in het abonnement, tegen de nodige kosten, wordt aangeboden!

 

Probeer de draadloze verbindingsets te vervangen door een kabel. Waarschijnlijk is dan het probleem opgelost. Draadloze verbindingset kunnen dramatisch zijn/worden voor het netwerk. Ze kunnen erg slecht tegen ledlampen en telefoonopladers. En die heeft u vast beide in huis.


Met dank voor uw reactie, het probleem om “ongestoord tv te kunnen kijken” bestaat pas sinds dit jaar, de ledlampen zijn er al veel langer. Telefoon wordt geladen via USB.  Er is een KPN monteur langs geweest en daarna was het probleem kort verholpen. Alles is hierbij nagelopen, ook zijn wifi versterkers aangeschaft.


Misschien hebben uw buren iets nieuws of zijn er zonnepanelen in de buurt geplaatst. Enige "ruis”op het electriciteitsnetwerk en ze gaan in storing en leggen het hele internetnetwerk plat. Kijk maar rond op het forum. Honderden problemen met die dingen. Maar goed ik maak een beetje uit uw verhaal op dat u dat niet wil geloven. jammer!


Ik kan me juist heel goed voorstellen dat dit een probleem is! Maar dan verwacht je dat er een betere ontvanger wordt aangeboden, conform de maatstaven van deze tijd en de contractsbelofte?