Skip to main content

kpn,

na een fout van jullie kant hebben we al meer dan een week geen tv, er is ons een korting beloofd en ons abbonement is omgezet naar hussel, vervolgens krijg ik een mail dat fox sports is verwijderd uit het pakket, na telefonisch contact gehad te hebben zou dit hersteld worden, vervolgens een email dat onze tv ontvangers verwijderd worden(waarom? geen idee) vervolgens staat er op de tv dat ons account geblokkeerd is, ons  werd verteld dat dit normaal is als je niet betaald zou hebben, dit was zeker niet het geval omdat alles altijd netjes afgeschreven wordt. Na zeer lang contact te hebben gehad en dingen proberen terug te draaien. Was er nog 1 mogelijk volgens Erik die ik gesproken heb om ons volledig af te melden en weer opnieuw in te schrijven, vanacht heb ik een nieuw abonnee nr en pincode ontvangen. als we nu de kastjes starten staat er nog steeds dat account geblokkeerd is, we hebben vanochtend nogmaals contact opgenomen en zouden terug gebeld worden, dit is niet voor de eerste dat we niet terug gebeld worden. wij zitten nu 1 week zonder tv we zijn het nu zo zat dat als dit maandag niet geregeld is wij al onze abbonement bij jullie opzeggen tv/Internet/telefoon en mobiel

het vertrouwen wat wij al die jaren in kpn hadden is bijna tot 0 gedaald

Richard Valk

Tsja, Husselen maar.

 


Goedemorgen @Rich86, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals ik het nu zie op dit moment, is er een nieuwe bestelling geplaatst en is deze op 28 oktober ingegaan. Echter zat hier geen tv-ontvanger bij, bij KPN Hussel dien je die apart aan te vinken indien je televisie erbij wil. Dat is niet gebeurt helaas. Nu is dit alsnog toegevoegd, maar deze order zal pas op 8 november (aankomende vrijdag) op gereed komen te staan. Ik ben bang dat tot die tijd de tv-ontvanger niet gaat werken. Daarnaast is er gekozen voor een 4K ontvanger en ik denk dat hier een nieuwe ontvanger voor nodig is (die inmiddels onderweg is).. 

Tot die tijd kan je wel met de gegevens gebruik maken van interactievetv.nl en de KPN iTV app. WiFi doet het nog wel gewoon toch? Je zou dan, bij een smart tv, ook d iTV app kunnen casten naar de televisie toe. Een paar tips om het misschien tot de 8e een beetje leefbaar te houden.

Maar dat neemt niet weg dat het niet goed geregeld is vanuit onze kant. Wanneer het probleem opgelost is kan je een vergoeding krijgen voor de dagen dat je zonder televisie hebt gezeten door onze fout. Dat handel ik graag verder met je af op het moment dat alles is opgelost. Is dat een idee?


Goedenavond,

Ik heb inmiddels contact gehad via Facebook Messenger, er is een vergoeding afgesproken die zag ik al staan op de laatste factuur die nu verwerkt wordt, echter was dit voor 1 week geen tv en nu wordt het 2 weken geen tv :(

 

Ik wacht de nieuwe ontvangers af en hoop dat alles dan weer eindelijk werkt.


@Rich86, oke duidelijk! Stuur anders nog even een berichtje in dit topic op het moment dat het allemaal weer werkt. Dan kijk ik nog even naar die tweede week! :wink:


@Rich86, de order is inmiddels op gereed gezet. Heb je nu ook weer televisie en dergelijke? :smile:


Goedemorgen,

 

Alles werkt gelukkig weer naar behoren 

 

:thumbsup:


@Rich86 super, dat is heel fijn om te lezen!


Reageer