Skip to main content
Beantwoord

Al jaar problemen misschien eens oplossen?

  • June 24, 2020
  • 9 reacties
  • 126 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb sinds het krijgen van een nieuwe Experia Box v10a problemen met verbindingen. Regelmatig valt verbinding weg.

 

Hierdoor is het vrijwel onmogelijk om normaal Netflixx en videoland te kijken. Ook kunnen we geen normaal gebruik maken van interactieve tv omdat alles steeds uitslaat. Wij betalen hier +/- 400,00€ per jaar.

 

Veelvuldig contact met klantenservice wat 9/10 uitmond op een zinloos gesprek omdat vaak het antwoord is dat ze niks kunnen doen omdat de verbinding nu goed is pff.. Ook word er soms maar opgehangen door de KPN klantenservice.

 

Ook is er al een paar keer een monteur geweest die van alles doet behalve het probleem oplossen. Ook deze keer is het weer mislukt!

 

Wel kon de monteur ons vertellen dat ze konden zien dat de verbinding niet goed is geweest , als dat daadwerkelijk zo is betaal ik heel veel geld aan jullie terwijl jullie weten dat de verbinding slecht is en ik geen gebruik kan maken van de diensten die ik afneem. Hierdoor zou ik ook de kosten van de diensten (welke ik niet kan gebruiken) vanaf het moment dat de problemen begonnen vergoed willen hebben.

 

Daarnaast graag een oplossing voor een normale verbinding!

 

Michael Den Haag

Beste antwoord door Erwin van KPN

Als je de tv (tijdelijk) met een lange kabel aansluit (mocht je die niet hebben kan ik jou er een sturen).  Is het probleem met de tv er dan nog? Zo niet, weten we dat het in die kastjes of in jouw stroomnetwerk zit. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Michael070 . Wat een ellende, zo.

Ik zie dat er in juni nog een monteur is geweest die heeft een aanpassing bij de aansluiting gedaan. Ik begrijp van jou dat de klachten nog precies hetzelfde zijn?


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 1, 2020

Yup, nog steeds erg frustrerend om televisie te kijken. 


Erwin van KPN
Moderator

Hoe is de tv aangesloten? Met één kabel vanaf de experiabox? Of zitten er van die witte kastjes tussen?

Wat zijn de symptomen? Valt het beeld weg? 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 2, 2020

Het modem, wat steeds uitvalt zit direct met 1 kabel aangesloten. De televisies zitten aangesloten op KPN doosjes welke het signaal over het stroomnet verdelen, deze zijn van KPN zelf.


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 2, 2020

Als je de tv (tijdelijk) met een lange kabel aansluit (mocht je die niet hebben kan ik jou er een sturen).  Is het probleem met de tv er dan nog? Zo niet, weten we dat het in die kastjes of in jouw stroomnetwerk zit. 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 19, 2020

Paar geniale gesprekken met jullie kansloze klantenservice gehad waar uit kwam dat er nog een keer een monteur moest komen kijken... pfff 

 

Wat een trieste bedoeling dat KPN tegenwoordig.

 

Het is zelfs niet eens mogelijk om een klacht in te dienen omdat er een monteursafspraak staat. Hoe slecht kan service zijn?

 

Maat is vol einde KPN,en ook alle zakelijke abonnementen gaan we overzetten. 

 

Oja iemand die kan vertellen hoe F1 is geeindigd? Ondanks de 200€ die ik extra betaal.is het voor mij niet mogelijk om een race te zien…

 

 

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 19, 2020

Verstappen is gecrasht... en 2de geworden.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 19, 2020

Gebruik je die draadloze verbindingssets nou nog? Zoja gooi die weg en trek een kabel. Dan is het probleem opgelost.