Skip to main content

Ik ben al maanden bezig mijn abbonementsnummer te vinden en pincode te wijzigen. Ik krijg niemand aan de lijn bij kpn en wordt steeds richting automatische opnames gestuurd. Mijn abonnementsnummer is eenvoudig te vinden in de app 'daar en daar'  maar er staat niks bij mij.. ook achterop mijn modem niet zoals al eens werd gezegd. Pincode via een link mogen wijzigen maar krijg geen mails of bevestigingen binnen.. alleen een pagina waar ik niet vanaf kom.. Ik heb 2 maanden geleden ook al eens zitten zoeken op deze forums.. ik kan beter alles opzeggen bij kpn

*Admin: afgesplitst van originele topic

Ik ben al maanden bezig mijn abbonementsnummer te vinden en pincode te wijzigen. Ik krijg niemand aan de lijn bij kpn en wordt steeds richting automatische opnames gestuurd. Mijn abonnementsnummer is eenvoudig te vinden in de app 'daar en daar'  maar er staat niks bij mij.. ook achterop mijn modem niet zoals al eens werd gezegd. Pincode via een link mogen wijzigen maar krijg geen mails of bevestigingen binnen.. alleen een pagina waar ik niet vanaf kom.. Ik heb 2 maanden geleden ook al eens zitten zoeken op deze forums.. ik kan beter alles opzeggen bij kpn

Heeft u wel tv bij KPN? 

Inloggen op MijnKPN. Kies voor Producten. Kies het thuis abonnement. 

En kies Informatie & Instellingen. 


Hoi @Banaantje ! Welkom op het KPN Forum 🙂 . Ik zie dat Nick je geholpen heeft. Heb je het abonnementsnummer nu weten te vinden? Laat het anders hier even weten als ik nog iets voor je kan doen! Kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi!

Ja alles opgelost 👍


Fijn dat het is opgelost! Ik wens je een fijne dag en stuur gerust nog even een bericht als we iets voor je kunnen doen!