Skip to main content

Al meer dan 4 mnd heb ik problemen met geluid en beeld van mijn tv na een software download. Ondanks alle online oplossingen, biedt het geen soelaas. Inmiddels ook aan diverse keren aan de lijn gehangen. Op enig moment werd doodleuk aangegeven dat als ik ging verbouwen beter bekabelde aansluiting kom regelen.

inmiddels ben ik zelf een stuk verder, met wanneer het probleem ontstaat en dus dacht ik bel nadat online oplossingen niet werken. En wordt weer de online oplossing geboden om vervolgens de verbinding doodleuk te verbreken. Ben je al geruime tijd klant, nooit een kado ontvangen, behalve dit gedrag.

Onbeschoft en onfatsoenlijk 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@APDW je reageert op een topic dat 3 jaar geleden al beantwoord is. Daar gaat kpn waarschijnlijk niet meer op reageren. Ik adviseer je om een nieuw topic aan te maken. 

 

Admin: gedaan


Maar wat is nou precies het probleem??


@APDW je reageert op een topic dat 3 jaar geleden al beantwoord is. Daar gaat kpn waarschijnlijk niet meer op reageren. Ik adviseer je om een nieuw topic aan te maken. 

 

Admin: gedaan

Dankjewel voor dit bericht. Zal ik doen 


Goedemiddag @APDW, welkom terug!
Er is een nieuw topic voor je vraag gemaakt (dit topic).
We denken graag even met je mee naar een oplossing!

Als je hierover graag direct contact hebt met de klantenservice is bellen met 0800-0402 toch wel het snelst