Skip to main content

Vraag namens een bekende;

Is er ondertussen al een oplossing voor het HDR probleem op de 5202?

Als dit aanstaat op de 5202, aangesloten op een Sony 4K tv met HDR, gaat het beeld nog steeds een aantal seconden naar zwart. 

Welk type HDR gebruikt KPN? 

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Goedemiddag beste j3oentje ikzelf heb de zelfde decoder 5202.Arris. ik heb HDR Auto gezet geen probleem er mee ook een Sony bravia 4k tv .probeer het eens hoopt dat het ook goed is bij u


Hi @j3roentje

Wat bedoel je hier precies mee? Toeval wil dat ik ook een Arris 5202 met een Sony heb, zonder problemen. 

Hoe is de ontvanger precies aangesloten op de modem? Rechtstreeks met een kabel, of zitten er daar andere apparaten tussen? Gaat het na die aantal seconden wel goed? 

 


Bedoel je HDR10? Dolby Vision?


Hi @j3roentje

Wat bedoel je hier precies mee? Toeval wil dat ik ook een Arris 5202 met een Sony heb, zonder problemen. 

Hoe is de ontvanger precies aangesloten op de modem? Rechtstreeks met een kabel, of zitten er daar andere apparaten tussen? Gaat het na die aantal seconden wel goed? 

 

Vandaag even langsgeweest en gekeken. Lijkt hem vooral in de resolutie te zitten ipv hdr. Hdr is in deze ook geen beeld verbetering maarja. Als ik de resolutie terugzet naar 1080p is het goed.

Rechtstreeks met kabel aangesloten, nieuwe 4k hdmi kabel. 


HDR is in principe ook niet heel relevant voor live tv, aangezien dit niet in HDR wordt uitgezonden. HDR is vooral relevant voor bijv. Netflix (bij het duurste abonnement) en enkele YouTube video’s.