Skip to main content

We hebben al een hele tijd een haperend beeld. Het lijkt er op dat als de tv wat langer aan staat er minder haperingen zijn, ze zijn dan in ieder geval minder lang. Maar vanavond is het echt veel erger. We hebben het modem, de decoder en het dvs set al gereset maar niets help. 

We worden er langzamerhand wanhopig van. Wat kunnen we nog doen? Dit kan toch niet de bedoeling zijn!

Ik lijkt er op dat ik het probleem toch heb opgelost. Ik heb bij het DVS set de resetknop zo lang ingedrukt totdat het uit ging en opnieuw opstartte. Daarna heb ik de 2 delen opnieuw gekoppeld. 

Ik bedacht opeens dat de stroom er de afgelopen weken een aantal keren voor langere tijd af was geweest en dat het DVS set daar misschien wel door ontregeld was. 

Nou maar hopen dat het beeld goed blijft.

 


Hoi @vEijk, welkom. 

Wat fijn dat het inmiddels is opgelost en dat je de oplossing met ons wilt delen! Voor meer informatie over de DVS kan je terecht op onze webpagina: Draadloze Verbindingsset

Ik lijkt er op dat ik het probleem toch heb opgelost. Ik heb bij het DVS set de resetknop zo lang ingedrukt totdat het uit ging en opnieuw opstartte. Daarna heb ik de 2 delen opnieuw gekoppeld. 

Ik bedacht opeens dat de stroom er de afgelopen weken een aantal keren voor langere tijd af was geweest en dat het DVS set daar misschien wel door ontregeld was. 

Nou maar hopen dat het beeld goed blijft.