Skip to main content
Vanaf 24 juli ben ik al bezig met KPN! Pakket uitgekozen, doos ontvangen met spullen! Eerste afspraak werd afgezegd, vanwege een andere verbinding die er zat! Gebeld en het zou opgelost worden! Nieuwe afspraak gemaakt, word weer afgebeld weer hetzelfde verhaal. Derde afspraak gemaakt, monteur komt. Mevrouw ik kan niks aansluiten hier. Weer geen installatie. Er moest nu iemand van een ander bedrijf komen om de lijn te maken, is geweest en gemaakt.



Vervolgens wachten op een afspraak zelf maar weer gebeld! Monteur komt. Er word 1 tv geïnstalleerd. Maar erachter gekomen dat we hier 4 draadloze WIFI versterkers nodig hebben de nieuwe soort witte schotels. Er was een aanbieding voor nieuwe klanten 2 voor 100 euro. Als je het in de winkel koopt moet je over de 200 euro betalen!

Nu zo geregeld doordat er van alles mis gaat door KPN dat er vandaag een monteur kwam met 2 nieuwe schotels (versterkers) helaas toen ik thuis kwam was er maar 1 versterker dus boven nog steeds geen tv!!!!!!!



In de tussentijd heb ik 3 keer gevraagd om nog een extra HD kastje tot op heden nog niet ontvangen. Hierdoor ook geen tv boven! In september komt er opnieuw een monteur want nu schijnt de kabels en verbinding te traag te zijn dus moeten er weer andere kabels geïnstalleerd worden en een andere modem want deze die wij ontvangen hebben is niet goed voor de 80 MB die we in het pakket hebben.



Over de monteurs heb ik alleen maar lof want die doen het geweldig maar kunnen door de fouten van KPN er niks aan doen!



Ik raad Kpn aan om niet zo door te gaan want je verliest heel snel klanten. Het is schandalig dat ik nu al vier weken bezig ben om het hier in orde te krijgen!



Met vriendelijke groet,

Clare
Hoi Clare, welkom op het forum. Wat een verhaal, goed dat je dit hier meldt. Wel fijn om te horen dat de monteurs in ieder geval goed zijn. Dan ga ik graag met je aan de slag om de rest ook in orde te krijgen. Je hebt je profiel al ingevuld, heel fijn, waardoor ik gelijk erin ben gedoken.



Ik zie dat er gisteren weer een monteur is geweest en dat de verbinding nu volledig is opgeleverd. Heeft de monteur ook gekeken naar de wifi en de wifi versterkers?



De derde tv ontvanger moet dan nog aangevraagd worden begrijp ik. Ik zie wel dat een collega dit een paar dagen geleden geprobeerd heeft aan te vragen, maar dat dit toen een foutmelding gaf. Ik heb deze derde nu voor je aangevraagd. Je hebt hem met een paar dagen in huis. Je krijgt een bevestiging hiervan per e-mail.
Hi Erik



bedankt voor je reactie!

ik heb dit kastje (extra) al aangevraagd vanaf het begin. Dus zeker vanaf 24 juli!

Iedere keer bleef er maar 2 staan. En iedere keer voor gebeld en aangevraagd.



De monteur is geweest maar heeft niet boven naar de tv gekeken, en geen schotel ( versterker) achter gelaten voor die tv. Dus deze ontvang ik nog graag aangezien het ook bij de aanbieding zat voor nieuwe mensen. Dat je dan voor 2 100 betaald!



Ik vind het te erg voor woorden dat ik nu al 4 weken bezig ben en nog steeds niet alles goed is. 5 september komt er ook weer iemand voor de lijn want die is te zwak en de modem die jullie hebben gegeven schijnt hier weer niet goed voor te zijn!



Ik krijg allemaal extra kosten waar ik geen zin in heb en niet nodig was geweest als alles goed was nagekeken door kpn!



Heel erg jammer want ik was altijd heel erg tevreden over kpn!



Groet

clare
Het lijkt alsof ons systeem steeds een foutmelding gaf, tijdens de eerdere pogingen, bij het bestellen van de derde ontvanger. Ik zie dat het nu wel goed is gegaan en het apparaat inmiddels onderweg is. Dus dat is dan in ieder geval in orde.



Ondertussen heb ik ook gekeken naar de Wifi Versterker. Dat is een lastiger verhaal. De monteur kan deze inderdaad goedkoper leveren dan in onze webshop. Maar ik heb die optie niet. Wat ik zie is dat de monteur van de 26e een enkele Wifi Versterker heeft geplaatst, en deze is ook in rekening gebracht op je eerste factuur. Begrijp ik het dan goed dat de eerdere monteur daarvoor al een setje van twee heeft geïnstalleerd? Want dat zie ik niet terug, ook niet op de factuur. Dus als dat zo is, dan lijkt het erop dat je die gratis hebt gekregen :)



En op dit moment heb je dan nog een enkele erbij nodig voor boven? In dat geval raad ik aan de monteur van de 5e af te wachten. Die heeft dan weer de optie om nog een enkele te plaatsen à €59.
Hoi Clare, hoe is het afgelopen met de monteur van de 5e?
Hi Erik



aardig van je dat je het vraagt maar er zijn nog steeds problemen nu kan ik de tv boven weer niet aansluiten! En heb ik inmiddels pair bonding ook gehad.

nu ligt het probleem weer bij een andere afdeling van jullie en word er zo snel mogelijk contact opgenomen met mij dus zo langzamerhand word ik er gek van en moet ik afwachten!
Ach, dat is naar. Ik had verwacht dat het nu in orde zou zijn. Ik heb nog even gekeken naar de verschillende notities. De monteur heeft wel de laatste wifi versterker geplaatst, dat is in ieder geval goed. Ook heeft hij je Experia Box vervangen, dat is ook goed. Je had contact opgenomen zie ik ook hier over het niet hebben van abonnementsnummer en pincode om de derde ontvanger aan te sluiten. Heb je die inmiddels wel gekregen? Anders kan ik je dat nog even nasturen.



Het lijkt erop dat, om je snelheid te halen, de pairbonding toch echt nodig is. Alleen ziet ons systeem daarin een belemmering op het ene aderpaar. Daarvoor is andere afdeling aangestuurd om hier verder naar te kijken en dit te herstellen. Als het goed is hebben zij je gisteren gebeld.



Dit is ook de kern van het probleem waarom die derde ontvanger niet aangemeld kan worden. Het systeem ziet dat je huidige bandbreedte niet voldoende is voor meer dan twee ontvangers. Dat betekent dat die derde pas aangemeld kan worden als de pairbonding geregeld is. Wat ook betekent dat je, tot die tijd, aan het betalen bent voor iets dat je niet kunt gebruiken. Dat hoort natuurlijk niet, dus die kosten gaan we je vergoeden. Ik verwacht dat de afdeling die bezig is met de pair bonding dit ook voor je zal doen. Dit gebeurt dan wel zodra de pair bonding daadwerkelijk actief is. Dan weten we namelijk precies hoe lang je het niet hebt kunnen gebruiken. Mochten zij dit nou toch niet (kunnen) doen, geef het hier even aan. Dan regel ik dit voor je.